Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Bedemy podrywać panny"

"Przyśpiewki weselne"

"Przyśpiewki weselne - Co to za dziewczyna"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Witaj Perełko Anioły komunikują się z nami bardzo często przez muzykę.Dałaś mi do myślenia tym ,że muzykę powinniśmy tez kojarzyć z miejscem.Myślę że jeżeli coś w duszy gra,to nie można tego lekceważyć.

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Perełka
Dopiero teraz znalazłam zielone anioły. Dzięki. Również wysyłam dużo pozytywnej energii

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Witaj Kawusiu. Wielu muzyków słyszy muzykę i zapisuje ją, albo ściąga przeboje ze snów. Nie tworzy jej w pocie czoła.  Dobre miejsce to jak dobre feng shui. Nic nie trzeba robić, bo jest idealne.
Moim zdaniem Twój awatar jest dla ciebie bardzo dobry.

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Kawusia
Witaj Perełko ,to wyjątkowy dar, ściągać ze snu muzykę.Zapewne to umiejętność z poprzednich żyć.Ja czasem śniłam muzykę,ale tylko mi znanych utworów.Anioły są bardzo muzykalne,bo wiele przejawień otrzymałam przez muzykę.Wystarczy się tylko otworzyć ,na taki sposób komunikacji,a one o resztę zadbają.
Co do mojego awatara,to masz rację,bo ostatnio każda próba przefarbowania włosów, kończy się tym że moje włosy są tego koloru.Myślę że to część magii,myślałam nad tym nawet.Pozdrawiam

Mamko moja - Aplauz - Nowy Sącz

"Mamko moja - Aplauz - Nowy Sącz"

"Chłopiec sportowiec - Aplauz - Nowy Sącz"

Raz tylko w życiu - Aplauz - Nowy Sącz - cover

"Raz tylko w życiu - Aplauz - Nowy Sącz - cover"

Mafia Corner feat. Ľudovka SK & Stefi - Slovenské Mamičky (Jedna Stará Baba,Tam Okolo Levoči)

"Mafia Corner feat. Ľudovka SK & Stefi - Slovenské Mamičky (Jedna Stará Baba,Tam Okolo Levoči)"