Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Wielka dama — Anna Jantar (cover w wykonaniu zespołu weselnego Six Band)

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Góralska zabawa - Soul Group"

"Dzikie plaże - Soul Group"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Sputnik phone
Nawet nie wiesz jak mi tęskno za górami! Ech... https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=RDyqlVE_9KA

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Białe łabędzie - Kraina cover"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Te opolskie dziouchy - Kraina cover"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Ja prychodzu (Я приходжу) Kraina"

"Bielyje Rozy (Белые розы) Cover Kraina"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Ridna maty moja (Рідиа мати моя) Kraina Cover"

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

"Prawy do lewego Kraina Cover"