Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

MaryLou
   Idz Jolu spac.

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
MaryLou napisał/a
Idz Jolu spac.

To mnie nie zagaduj Lwiczko.

Dobranoc.

No chyba, że jeszcze jakaś słowiańska muzyczka!;)))

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

MaryLou
Spij spokojnie .

[...]

I wzajemnie.;)

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Drapak
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
<quote author="MaryLou">
...bo ja nie...:))))))

[mod]

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Przyłaszczka
Ten post był aktualizowany .
<quote author="Drapak">
MaryLou napisał/a
...bo ja nie...:))))))

[mod]
To, że ktoś ma inne zdanie, to nie jest powód, żeby go wyzywać od idiotów. Możemy przecież dyskutować na jakimś poziomie, prawda?

Jeśli chodzi o skuteczność szczepionek, to się z Tobą zgadzam. Nieskuteczne, działają (jeśli działają) to bardzo krótko. Nie da się wyszczepiać całego świata co 4, 6 miesięcy. I całe szczęście. Nie znamy też skutków ubocznych, o których może zostaniemy poinformowani za kilka lat, jeśli będzie na to zgoda, żeby nas o tym poinformować.

Koleżanka była niedawno w szpitalu. Powiedziała, że przebywają tam zarówno osoby zaszczepione, jak i niezaszczepione. Trudno jej było stwierdzić, jak to się rozkłada procentowo, nie robiła tam badań, tylko się leczyła. Jeśli zaszczepieni przebywają w szpitalu na covid, to niech mi ktoś odpowie na pytanie, dlaczego lekarze twierdzą, że przechodzą go łagodniej? Łagodniej to się leży w łóżku w domu, nie w szpitalu.
🦋🦋🦋

[...]

To fakt :) ale leżąc w szpitalu sam widziałem różnie przechodzących tą chorobę ludzi Ja np przewieziony ledwo żywy a ktoś inny na chodzie  i dopiero w szpitalu go całkiem rozłożyło. Jak to mówiła mi Ordynatorka  z covidem dajemy sobie radę w 3- 4 dni z jego skutkami czasem nie dajemy sobie rady ja miałem 70 % płuc zajętych - 64 saturacja a mój kolega który ze mną leżał nie miał kłopotów z płucami tylko z serduchem, ciekawe.
Co do skutków szczepienia robiłem badania krwi po wyjściu ze szpitala dwa razy było Ok  po dwóch miesiącach szczepienie J&J i badanie - morfologia jakby mnie atom pierdolnął  masakra.
Wnioski ....

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
No i co z tym zrobisz ? Pozostaje gryzc pazury w ukryciu?
To co napisales wie kazdy glupi.....Chwalic sie szczepionka???yyyy...Takich niewielu bo o zycie chodzi a nie o przechwałki...Znasz kogos kto sie tym szczyci?..ja nie...
Co pozostaje?
Oczywiscie,ze sprawa rozgrywana jest politycznie. I niestety,dalismy sie znow podzielic. My naród kuzwa polski,stad nasz ród/////
12345