Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

No własnie...czekałam na takie głupoty z Twej strony,nie zawiodłam sie. To nie zarty. Ale jak tam sobie chcesz. Pytanie pozostalo bez odpowiedzi czy wiec to odpowiedz.? Smiejmy sie z tego,dystans. Ale wiesz co? Moze warto uczyc sie od ozdrowienca,co nad grobem stał...Przemysle...Mam dystans,ale jakis poziom obowiazuje. Nabrales kiepskich nawykow z sasiedniego forum. [mod]:)

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Hej — przypominam grzecznie wszystkim,
że na tym forum komentujemy poruszany temat, a nie siebie nawzajem.

Trzymamy się tematu poruszanego w wątku, a nie offtopujemy — próbując się nawzajem obrażać.

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Drapak
szuw napisał/a
Hej — przypominam grzecznie wszystkim,
że na tym forum komentujemy poruszany temat, a nie siebie nawzajem.

Trzymamy się tematu poruszanego w wątku, a nie offtopujemy — próbując się nawzajem obrażać.
No to ja komentuję :)  w startowym ktoś namawia do przemocy i rozróby i prowokuje antyszczepinkowców  - krew na ręce autora.
A tam ... wolności słowa nie oczekiwałem :) aż taki naiwny nie  jestem  ale jeśli mierzyć podobną miarą ( nie piszę  o takiej samej ) startowy wpis nadaje się do usunięcia :)
Więc idąc za nielogicznymi nieżyciowymi pomysłami płacenia za nic nie robienie, propozycjami wspólnych domów wspólnych kobiet  mam nadzieję że tylko, wszystkiego wspólnego wypożyczalni samochodów, i ubrań co już się dzieje :) Nigdy nie zgodzę się  na WSPOLNE i jedynie słuszne  ZDANIE :)

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Zarapuję Ci...
"Hajnego Medina ma Cała Rodzina"

Serio, to wychodzą pokraki umysłowe co chcą zarobić na wsparciu czyt. donejtów. Patrz pato-dziennikarz Piotr Biedka! Bieda umysłową - ulubiony dziennikarz Loli

Przewijaj w dowolnej sekwencji a i tak to odruch ŻENADY!!!

12345