Zestawili komentarze Polaków ze zdjęciami nazistów

Zestawili komentarze Polaków ze zdjęciami nazistów

Zestawili współczesne komentarze Polaków ze zdjęciami nazistów

Przerażające, jak bardzo pasują

"Internet aż kipi od zawierających jad komentarzy odnoszących się do uchodźców. Wystarczy wejść na pierwszy lepszy artykuł z tą treścią i zjechać na dół. Są do tego stopnia obrzydliwe, że powstał blog, na którym opublikowane są zdjęcia nazistów wypowiadających polskie komentarze znalezione w sieci. Przerażająco pasują."

Zestawili komentarze Polaków ze zdjęciami nazistów

Zestawili komentarze Polaków ze zdjęciami nazistów

Zestawili komentarze Polaków ze zdjęciami nazistów

"Tak sobie myślę, że powinna powstać internetowa ściana wstydu na której zamieszczane byłyby te komentarze wraz z informacjami o ich autorach."

Dariusz Filipek

Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę <--

Re: Zestawili komentarze Polaków ze zdjęciami nazistów

Re: Zestawili komentarze Polaków ze zdjęciami nazistów

dziewczyna z perłami
bo... nie wybraliśmy jako naród do rządów drugiego Kościuszki, Chmielnickiego czy Pana Wołodyjowskiego.