Ziarnka czasu

Re: Ziarnka czasu

Kinga Rataj - Piosenka o Czasie

"Świat zerwał się jak latawiec z uwięzi,
 I przed siebie jak szalony gdzieś pędzi.
Powiedz życie, gdzie się spieszysz,
że nam chwilą nie pozwalasz się nacieszyć.
Powiedz świecie, gdzie tam mkniesz?
I co czynić, by spowolnić nawet pęd."

Re: Ziarnka czasu

Przyłaszczka
Nie jest łatwo delektować się chwilą,
kiedy czasu na Ziemi
mamy tak niewiele

w biegu o życie
zatrzymujemy się z rzadka
by zaczerpnąć tchu

otwieramy wtedy szerzej oczy
wychwytujemy wcześniej niesłyszalne dźwięki
czujemy nie tylko zapachy

I znów biegniemy
żeby zdążyć przed czasem
żeby z nim wygrać

walkę z góry skazaną na

porażkę.
🦋🦋🦋

Re: Ziarnka czasu

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Moja była mnie olała bo mój hedonizm i brak chęci do żeniaczki spowodował rozstanie. Czy cierpię? 12 związków Serio to miałem i tak z kwiatka na kwiatek 🙄

Re: Ziarnka czasu

MaryLou
Kiedys trafisz na swoja...Troche pracy nad soba nie zaszkodzi:) Umiejetnie wybieraj te kwiatki..:) Albo daj sie wybrac tej wybranej:) Pozdrowka!

Re: Ziarnka czasu

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Moja była mnie olała bo mój hedonizm i brak chęci do żeniaczki spowodował rozstanie. Czy cierpię? 12 związków Serio to miałem i tak z kwiatka na kwiatek 🙄
Nie rozumiem po co być z kimś, z kim nie chcesz podzielić się swoim życiem, tylko tak na pół gwizdka. Dla darmowego seksu? Seks nigdy nie jest darmowy
🦋🦋🦋

Re: Ziarnka czasu

kosmiczny
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Zwięrzęta wychodzą z magicznego lasu:

Jabłecznik

'Jaskółkowe kafelki przeleciały przez sarenkowe ramki,
Burzowe kamyki przemknęły po sennym polu;
Wszystkie jajeczka pod kosmicznym progiem formują falki,
Leśnym kilofem fermentowane pralki wirują.

'Ty się strzeż Jabłecznika trzmielu!
Pieski skaczą przez liski pogłaskane na fraktalnej łące!
Strzeż się Maczka na kajaku co uśmiecha się pod wieczór
Sernikowy to Krasnal, uciekaj co błysk!'

Wziął pszczelą drzazgę z rzekomego brzegu:
Dziwnie długo wycinał framugi-
No to zdrzemnął się przy Zmutowanym drzewie,
Śniły mu się przez chwilę latające liście.

Jak w porzeczkowym zamęcie do nocnego jeziora wpadł,
Grzmiący Jabłecznik z eksplozjami mięty,
Slajding uliczek urządza, czereśniowe rozpościera zasłonki,
Będzie kwantowa rozróba w lesie!

I jeden i dwa! Tęczowe baranki zrobiły trach
Pszczela drzazga wyśpiewała przez szumiący krzak!
Legnął w hamaku, i w kałuży zremiksował mech
Pluskał z powrotem przez deszcz.

'I ty zrymowałeś Jabłecznika o poranku?
Przybiegnij na ciastka i herbatę w ceramicznym dzbanku!
Pustynny to deser! Wstawaj! Ha ha, he he!'
Zerwał naleśnik z piwnicznej klamki.

[...]

da®®io
wprowadzasz tutaj klimat psychodeliczno-deliryczny - ciekaw jestem czym się dopalasz?

Re: Ziarnka czasu

kosmiczny
Rzeczywistość jest halucynogennym dopalaczem :D
1234