Zmiana czasu

Wenus
Czy ktoś jest za?
Pomyliło mi się o jeden dzień i już w piątek przestawiłam sobie zegar "w głowie". Jakież było moje zdziwienie jak dzisiejszej nocy usłyszałam w radiu, że zmiana czasu na zimowy następuje dopiero dzisiaj. I tym sposobem spałam sobie dwie noce o godzinę dłużej , wiecie jakie to fajne ;DDD

Re: Zmiana czasu

da®®io
hej, część "zegarków"  przestawiło się samoczynnie, a mam takie co przestawiłem teraz rano-ja wstałem po staremu o godz. 11 czyli o 10 i już jest ok, na mnie te zmiany czasu nie robią wrażenia bo szybko się przystosowuję:)

Re: Zmiana czasu

Wenus
Hej :) Przed zmianą czasu myślałam według godziny co ma być, a po zmianie wg. tej co była ;) Czas to tylko pewny rodzaj umowy. A wiesz, że Hiszpania ma ten sam czas co Polska chociaż dzieli nas dwie strefy czasowe.

Re: Zmiana czasu

ja mam na smarcie taką aplikację czasową, że wiem która jest aktualna godzina chyba w 50 miejscach Świata-ustawiłem sobie tak, że w każdym znanym mieście jest inna godzina - lukę mam tylko w Oceanii na Pacyfiku

Re: Zmiana czasu

Wenus
Sądząc po godzinach wpisów to Szuwarek pisze gdzieś z dalekiego wschodu ;)))

Re: Zmiana czasu

O, to oczko jest super:) bardzo je lubię:)  był u Ciebie Orkan Grzegorz? bo u mnie trochę poszalał

Re: Zmiana czasu

Wenus
Nie wiem kto to był ale ciągle gasił mi świeczuszkę  w dni hallowenowej  ;)))

Re: Zmiana czasu

da®®io
trzeba było wstawić do dyni latarkę, albo żarówkę:)
123