Zrobił TO!!! Robert Lewandowski najlepszym piłkarzem świata FIFA w 2020

Re: "Nie Cristiano Ronaldo, nie Lionel Messi: najlepszym piłkarzem 2020 roku jest Robert Lewandowski."! :)

Hej dziewczyny,

czy będziecie miały cos przeciwko, jeśli połączę te dwa posty (o Robercie Lewandowskim) w jeden wątek?

PS. Dobra, nie widzę sprzeciwu, a  tak będzie wygodniej, jeśli te informacje będą w pojedynczym wątku
(Lwiczka pierwsza założyła wątek na ten temat) :)

Re: "Nie Cristiano Ronaldo, nie Lionel Messi: najlepszym piłkarzem 2020 roku jest Robert Lewandowski."! :)

MaryLou
Spoko:) Pozdrowionka! Dla Robercika wszystko ;))))))

Re: "Nie Cristiano Ronaldo, nie Lionel Messi: najlepszym piłkarzem 2020 roku jest Robert Lewandowski."! :)

Jola! :)
szuw napisał/a
[...]

Ooo, no masz, szukam swojego cudnego wąteczka, już  myślałam, że przepadł...😱😱😱
Szukając, zauważyłam wątek Lwiczki i przyznam, że się "zjeżyłam"! 😅😅😅

No bo jak to...ja pierwsza założyłam na ten temat, a teraz jest Lwiczki, a mojego w ogóle...!!!😂😁🤣

Dopiero później mnie olśniło, że zakładając swój nawet nie zjechałam na dół by poczytać "co tam nowego", tu tak rzadko ktoś pisze, że z góry założyłam, iż takiego wątku nie ma.

Nawet pomyślałam, że tym razem Lwiczka chyba "przegapiła", albo już inf tego rodzaju nie jest dla niej tak ważna, żeby o tym pisać.

Nie zakładałabym drugiego, gdybym wiedziała, że jest już na forum.

Bravo Lwiczko, zwracam honor!😉😎

Re: "Nie Cristiano Ronaldo, nie Lionel Messi: najlepszym piłkarzem 2020 roku jest Robert Lewandowski."! :)

:)))) Spoko Joluś:)) Najwazniejsze ze mielismy piekny dzien! Zajrzyj na post do Ciebie ode mnie:))

Re: "Nie Cristiano Ronaldo, nie Lionel Messi: najlepszym piłkarzem 2020 roku jest Robert Lewandowski."! :)

Jola! :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Jola,dzieki za foty. Post juz tu dalam dokladnie w godzinie Zero :) Ogladalam w necie  na zywo,a potem powtorka w naszej TV. Nie zaskoczenie,zyje tym na codzien. Ja sie koronie nie daje. Mialam lekka obsuwe z tego powodu,ale generalnie nie poddaje sie klimatom frustracji.
Mam fajnych chlopakow w domu,nie pozwalaja na to:))))Mam z kim przezywac te chwile radosci:)Pozdrowka!
PS. Na ubiegla gwiazdke syn sciagnalmi  z Monachium kubeczek Bayernu,i....karte z autografami zespolu,wow:)
Uwazam,ze Flick powinien zamiast Klopsika zostac trenerem roku:)

A ja nie mam ani kubeczka, ani podpisów...😭😭😭

Jak spotkam Ankę poproszę, aby wstawiła się za mną...może jakaś audiencja u Lewego czy coś! 😂

Kubeczki mam głównie z Octoberfest, w tym roku nie było.
Aktualnie ten plac zaadoptowano pod miejsce testowe "baranków" - PCR.
Chyba o tym już pisałam...🤔

Swoją drogą, jak tak czekałam w samochodzie obserwując sytuację dookoła (szybko, sprawnie i bez nąjmniejszego śladu oporu), przyszedł mi na myśl klimat filmu rodem z science fiction...😱😞

Re: "Nie Cristiano Ronaldo, nie Lionel Messi: najlepszym piłkarzem 2020 roku jest Robert Lewandowski."! :)

MaryLou
Bo to jest SF/////
Pozdrow Anke:)) Usciskaj Lewego:))
Plac?ten pod ratuszem?
Nieee...wole pamietac Monachium takim jakim go widzialam kilka lat temu:)
Ze sklepu w parku olimpijskim  tez kubeczek Bayernu przywiozlam....Z wiezy rozciaga sie piekny widok na Monachium..Polecam:)
https://www.youtube.com/watch?v=6NIRmz_rfFQ

Re: "Nie Cristiano Ronaldo, nie Lionel Messi: najlepszym piłkarzem 2020 roku jest Robert Lewandowski."! :)

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
Nieee, no nie przed samym Ratuszem, to jakby w Gdańsku na Długiej, albo w Krakowie na głównym rynku...:))
Musi być "intymniej"...😏

W Monachium jest wiele miejsc udostępnianych pod Octoberfest, plac testowy też nie jeden...ja byłam dokładnie przed figurą Patrona Bawarii...patrz na 2 pierwsze zdjęcia moje, kolejne dwa z net.

[...]

Lwiczko, na wieży telewizyjnej nie byłam, zawsze wydaje mi się, że mam czas, a teraz ten świrus....😞

Plac testowy właśnie bliżej Olympiapark, wieży, stadionu...na pewno widok niesamowity, fajnie, że miałaś okazję zerknąć z góry!😏👌

123