„Dopóki nie pokocha się zwierzęcia, część duszy pozostaje nieprzebudzona” — Anatole France.

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

Przeszkody do pokonania: PIES vs KOT:

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

"Epicki konkurs jedzenia arbuza!"

"Kakoa i Sky wzięli udział w konkursie jedzenia arbuza z dwoma kumplami Corky mopsem i Nala Golden Doodle. Obaj nie byli zbyt zachwyceni tym wszystkim, ale Kakoa i Sky ścigali się do samego końca, aby zobaczyć, kto potrafi dokończyć arbuza najszybciej!! Zabawnie było oglądać to osobiście".

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

"Golden Retriever chce zaprzyjaźnić się z kotkiem"

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

"Kuroshio Sea - drugie co do wielkości akwarium na świecie - piosenka to Please Don't Go Barcelony"

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

"Golden Retriever i Owczarek niemiecki Puppy poznają nowego małego królika"

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

"Golden Retriever zszokowany przez kotka zajmującego jego łóżko!"

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

Sputnik
Bailey jest w moich sybkrubcjach :) Jak i Alica the Fox...

Re: Zwierzaki: Wiewiórka i jastrząb na linie

„Przemiłe zwierzaki - kawie domowe - dr Artur Zagajewski”