Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Biegnij Lola biegnij
To jest ta nowoczesna jelita, która krytykowała i śmiała się z zaściankowości Polaków z ich kultury, której przeszkadzał pisk dzieci nad polskim morzem, która twierdziła, że za 6 tysi pracuje tylko głupek, która uczyła pić herbatke z porcelanowej filiżanki za 2 tysia polskie kobiety, kiedy one na miesiac zarabiały połowe tego. To jest ta wyższa, elitarna  kultura, która narzucała Polakom swoje "wartosci"

https://www.facebook.com/djolespl/videos/647052995364479/?pnref=story

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Szuwarku, a kiedy zbanujesz swoje wpisy dotyczące mojej rzekomej choroby psychicznej, czyli jawny, bezpodstawny atak na współdyskutanta i dasz sobie upomnienie? Stosowanie podwójnych standardów charakteryzowało poprzednią jelitę, kiedy sędziak, który był złodziejem skazywał za kradzieże, albo sędzina, która w wieku 36 lat po 3 latach pracy poszła na emeryturę, albo Tusk, który twierdził, że pieniadze, które wpłacam na ofe nie są moje, albo sztolcmanowa, która sie nigdy praca nie zhańbiła zachwalała mozliwosc pracy do 67 roku życia , bo to podobno dobrze wpływa na samopoczucie, albo uniewinniona, płacząca przed kamerami Sawicka która nie popełniła przestepstwa biorąc łapówkę, tylko bład zyciowy bo sie zakochała DDDD nie wspomnę juz o aferach. To jak szuwarku ? j/ bać to my, ale nie nas, tak?
[...]

1. Nie wiem, czy zauważyłaś, ale potrafię wymoderować też samego siebie, ot, chociażby pierwszy, lepszy przykład z brzegu:

A te moje "inwektywy" to jakiś niewinny pikuś, w porównaniu do inwektyw Twoich czy Drapaka (który na przykład wczoraj, w tym wątku <<-- wyzywał mnie od pederastów, dziadów oraz szczycił się tym, że jego dziadkowie Niemcy, Ślązacy (?), folksdojcze (?) takich jak ja zaprzęgali do pługa. Wreszcie się oficjalnie przyznał do swoich nazistowskich korzeni i neofaszystowskich poglądów (?)

2. Ana, kilka dni temu wstawiła na forum "horoskop kłótni". Było tam między innymi o tym, że zodiakalny Wodnik uważa, że zawsze ma rację. Zasadniczo zgadzam się ze wszystkim, co było w tym horoskopie, oprócz jednego. Wcale nie uważam, że zawsze mam rację — moim mottem życiowym (jednym z wielu), są też słowa: "prawda jest zawsze pośrodku". Wydaje mi się, że nie mam problemu, żeby się zreflektować czy przyznać do błędu. Natomiast, jeśli uważam, że mam rację, to jej bronię (staram się bronić bez inwektyw — w przeciwieństwie do Ciebie czy Drapaka).
3. O ile pamiętam, to moje pisanie o Twojej rzekomej chorobie psychicznej nie było w formie bezpośredniej inwektywy. Podałem też grzeczne argumenty, dlaczego tak uważam:

Wydaję mi się, że nie trzeba być psychologiem czy psychiatrą, żeby dojrzeć dziwne zachowanie. Chociażby: oskarżanie dosłownie wszystkich, węszenie spisku, lub Twoje pragnienie zlikwidowania wszystkich forów i jednoczesne przebywanie na nich.

Albo inny przykład. Kilka razy pisałaś, że Wojtek to Henry, tak jakbyś kompletnie nie potrafiła dostrzec, chociażby skrajnych różnic w poglądach politycznych między nimi, o całej reszcie już nie wspomnę (styl pisania itp.)

Wulgarne ataki, obrażanie przypadkowych ludzi, wybitna zdolność do samonakręcania się (w tym do obrażania i wulgaryzmów), to kolejne dowody.

Jeśli uważasz, że użyłem w stosunku do Ciebie inwektywy, to zawsze możesz podać link do komentarza i poprosić o interwencje. Jeśli prośbę uznam za słuszną, to się do niej przychylę.

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

PS. Swoim jeżdżeniem po Platformie Obywatelskiej mnie nie sprowokujesz, ponieważ jak wiele razy wspominałem, polityka średnio mnie zajmuje. A nawet kiedyś bardziej przychylny byłem PiS niż PO (jeszcze za czasów Lecha Kaczyńskiego).
Lubiłem też niektóre poglądy Korwina (na przykład dotyczące uproszczenia podatków, likwidacji biurokracji itp.). Ceniłem Kukiza za muzykę.
Natomiast czas i wydarzenia polityczne oraz ogólnospołeczne zweryfikowały moje sympatie polityczne. Nigdy nie zagłosuję na ludzi, o poglądach neofaszystowskich.

Korwin (skreśliłem go):

Albo Kukiz

  Myślałem, że całkiem już ogłupiał, bratając się z narodowcami, ale po odsłuchaniu poniższego nagrania widzę w nim jeszcze trochę normalności — chociaż w polityce nic sensownego nie zrobił i nie zrobi, lepiej niech śpiewa:

PIS? (skreślony)

Podpadł mi na całego swoimi kłamstwami o 100 tysiącach uchodźców, o apartamentach dla nich, podpadł mi, przyczyniając się do podsycania atmosfery strachu wobec cudzoziemców, zatrudniając trolli politycznych (co było kiedyś domeną głównie PO), do tego ksenofobia, przymykanie oka na neofaszystowskie organizacje, i tak dalej i tak dalej. Dla mnie skreśleni na długo.

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Biegnij Lola biegnij
Ten post był aktualizowany .
Po pierwsze szuwar nie powinieneś rozgraniczać inwektyw na mniejsze i większe, bo jesteś ich zagożałym przecienikiem podobno. Więc mówienie o swoich jako pikusiowych jest błędem, tym bardziej, że nie masz zielonego pojęcia jak odbierają je adresaci. Ty zgodnie ze swoimi deklaracjami nie powinieneś ich w ogóle używać i tyle.

Po drugie nie obarczaj mnie odpowiedzialnoscią za to , co pisze do ciebie lothar czy  drapak, bo nie jestem lotharem, ani drapakiem.

Po trzecie moje "inwektywy": [wymoderowano napastliwy komentarz]

Po czwarte po batalii jaką przeszłam z wami na duszy [wymoderowano wulgaryzmy oraz obarczanie forumowiczów niesprawdzonymi zarzutami]

Po piąte nie interesują mnie twoje sympatie ani antypatie polityczne, po tym co tu wypisujesz twoja orientacja polityczna z którą sie nie zgadzam jest jasna jak słońce

Po szóste jesli napisałam kiedykolwiek że lothar to henry, to pewnie miałam powody, chociażby takie, że uważałam iż jeden z tych  profilii służy do prowokacji. Ale skoro już któryś raz z kolei podnosisz larum z tego powodu, to wniosek nasuwa się jeden, że był to twój profil i jesteś strasznie rozgniewany, że mogłam tego [wymoderowano inwektywę] lothara pomylić z tak szanowną osobą jak ty.

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Biegnij Lola biegnij
I jeszcze jedno na koniec szuwar. W przyrodzie potrzebna jest RÓWNOWAGA.  Jesli więc istnieje strona, która uważa, że multi kulti i zalanie Europy Islamem oraz  zniszczenie  poprzez ten zalew europejskiej kultury jest czymś pozytywnym,  to siłą rzeczy z  drugiej stony muszą odrodzić sie wszelkie ruchy narodowe, które sie temu przeciwstawią. I jesli one w warunkach pokoju mogą zagrazac w jakiś sposób , nie wszystkie oczywiście demokracji, o tyle warunkach jakich sie znajdujemy są NIEZBĘDNE. Oczywiście, jak ktoś ma klapki na oczach to tego absolutnie nie dostrzeże. I na koniec jeszcze jedna uwaga, bo w niemieckim TVN mówią o jakichś polskich faszystach ze sfastyką na ramieniu, to nie jest sfastyka, tylko falanga!

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Biegnij Lola biegnij
a to nie są faszyści , tylko narodowcy

[...]

Z jednej strony masz rację, ale z drugiej strony specyfika tego forum jest taka, że występuję tutaj zarówno jako opiekun forum (administrator), jak i użytkownik, który jak każdy człowiek posiada emocje. To nie jest forum na Onecie, gdzie administrator lub moderator mógł działać z ukrycia.

Zresztą nawet jako użytkownik, którym targają czasami emocje, takich bezpośrednich inwektyw nie użyłem praktycznie wcale, no może kilka. Na przykład napisałem, że masz "kuku na muniu", po tym, jak ostro, wulgarnie i w swoim stylu obrażałaś tutaj przypadkowe osoby, albo zbiorczo nazwałem "idiotami" osoby, które nie oglądały spektaklu, a pierwsze są do wypowiadania się na jego temat.

Więc tak niewielka ilość inwektyw z mojej strony (napisanych jako zwykły użytkownik) oraz refleksja i wymoderowanie ich jako administrator, świadczy właśnie o tym, że jestem ich zagorzałym przeciwnikiem.

A czy Ty masz zielone pojęcie, jak Twoje inwektywy odbierają przypadkowi ludzie, których atakujesz? Interesuje Cię to w ogóle? Rozalka na przykład uciekła chyba przez Ciebie z  forum.

Jako człowiek też posiadam emocje i gdy trafiam w Internecie, na takie komentarze jak te poniżej, to targają mną podobne emocje, jak Kukiza podczas tej rozmowy <<--

To nie są jakieś odosobnione przypadki. Takie komentarze można znaleźć prawie pod każdym artykułem czy filmikiem o uchodźcach, imigrantach, cudzoziemcach, Żydach, Cyganach itp.

Druga fala emocji napływa do mnie, gdy czytam takie komentarze jak te poniżej:

Wtedy zadaję sobie pytanie. Kim są ludzie, którzy nie widzą żadnego problemu? Ślepcami? Oszustami? Hipokrytami? Tchórzami? [wymoderowano]?
 Oni są chyba opisani tutaj <<--

Biegnij Lola biegnij napisał/a
Po drugie nie obarczaj mnie odpowiedzialnoscią za to , co pisze do ciebie lothar czy  drapak, bo nie jestem lotharem, ani drapakiem.
Hola, hola! A skąd taki pomysł? Nie obarczam Cię za ich inwektywy, tylko wspomniałem, że zarówno Ty, jak i Drapak, wyjątkowo często dajecie się ponieść emocjom! I cóż to są za "emocje"! Myślę, że nawet pijani marynarze, w szynku 10 kategorii by się ich nie powstydzili! Czy wychowywaliście się w krainie latającego kufla albo na podrzędnej ulicy? Chyba nie?!

Skoro piszesz już o tym obarczaniu odpowiedzialnością, to zwróć uwagę, że Ty sama obarczasz forumowiczów odpowiedzialnością zbiorową! Podejrzewasz i wyzywasz praktycznie prawie wszystkich, dostaje się tym niewinnym, bo ty tak chcesz.

Biegnij Lola biegnij napisał/a
Po czwarte po batalii jaką przeszłam z wami na duszy i marsie, [wymoderowamno wulgaryzmy]
To jest właśnie przykład, że obarczasz ludzi odpowiedzialnością zbiorową. Nie ma czegoś takiego jak "Wy". Czepiaj się tych, którzy Cię obrażali na Duszy i na Marsie, a nie wszystkich jak leci.

Biegnij Lola biegnij napisał/a
Po piąte nie interesują mnie twoje sympatie ani antypatie polityczne, po tym co tu wypisujesz twoja orientacja polityczna z którą sie nie zgadzam jest jasna jak słońce
Wypisuję to, na co mam ochotę. Mnie też nie interesują Twoje antypatie do PO, a muszę ciągle wysłuchiwać, co masz na ten temat do powiedzenia. Nie bądź hipokrytką Lolka.

Biegnij Lola biegnij napisał/a
Po szóste jesli napisałam kiedykolwiek że lothar to henry, to pewnie miałam powody, chociażby takie, że uważałam iż jeden z tych  profilii służy do prowokacji. Ale skoro już któryś raz z kolei podnosisz larum z tego powodu, to wniosek nasuwa się jeden, że był to twój profil i jesteś strasznie rozgniewany, że mogłam tego [wymoderowano inwektywę] pomylić z tak szanowną osobą jak ty.
A powodów mieć nie powinnaś, bo osoby o tak skrajnie różnych poglądach politycznych, o tak różnym światopoglądzie, nie mogą być tą samą osobą.

[...]

Tylko to jest retoryka rodem z III rzeszy. To już przerabialiśmy, gdy hitlerowcy (pfu, Niemcy) oskarżali za swoje niepowodzenia obcokrajowców, Żydów, gdy tworzyli listę DVL, gdy dzielili ludzi na kategorie lepsze i gorsze i poprzez taką retorykę i propagandę budowali siłę ruchu narodowego. To wszystko odbijało im się czkawką, jeszcze długo po przegranej wojnie.

Poza tym, jeśli ta przeciwwaga, czy równowaga, ma polegać na biciu przypadkowych obcokrajowców w Polce, to ja takiej przeciwwadze mówię nie.

Taka mała ciekawostka. Dzisiaj wielu narodowców, wielu miłośników skrajnej prawicy, ONR, często jako argument, że Polacy pomagali Żydom, podają przykład Pani Sendlerowej. Tylko nie znając historii, nie wiedzą, ile zła spotkało Sendlerową ze strony ONR: