Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Biegnij Lola biegnij
Żydzi nie mordowali Żydów? Ale przecież sami Żydzi o tym piszą, naoczni swiadkowie. Chcesz powiedzieć, że twoi ukochani Żydzi kłamią???

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Biegnij Lola biegnij
Szuwar ty nie jesteś przypadkiem pismakiem tego szmatławca Gazety Wyborczej?

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Biegnij Lola biegnij napisał/a
Szuwar ty nie jesteś przypadkiem pismakiem tego szmatławca Gazety Wyborczej?
Lola, wypowiadaj się własnymi słowami, a nie kopiuj mi tutaj całego antysemickiego internetu. Ja też potrafię używać, kopiuj — wklej i zaraz mogę Ci przekopiować kilka książek, albo prac dyplomowych. Tylko po co? Poza tym wszystkie tematy związane z Żydami przerobiliśmy już na starym forum. Znamy swoje zdanie na ten temat. Ile można ciągle o tym samym?

Teraz przerabiamy tematy  związane z odradzaniem się w Polsce organizacji skrajnie prawicowych, ONR i podobnego badziewia dla ogłupionych propagandą mas.

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Żydzi nie mordowali Żydów? Ale przecież sami Żydzi o tym piszą, naoczni swiadkowie. Chcesz powiedzieć, że twoi ukochani Żydzi kłamią???
Kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem ? Lolka napij się dobrej kawy

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Biegnij Lola biegnij
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Spadam szuwar, muszę sie przygotować, bo jestem organizatorem spotkania pewnego historyka z moją młodzieżą. Będzie im opowiadał o wspaniałych polskich bohaterach - Żołnierzach Wyklętych. Trzeba w końcu młodziezy pokazać naszą prawdziwą a nie żydowską napisaną dla Polaków historię.  Mam nadzieję, że w wielu szkołach odbywają sie takie wydazenia, to świetnie móc w czymś takim uczestniczyć, współtworzyć możliwość pokazywania młodym ludziom historii zupełnie pozbawionej komuszej propagandy. I nie powiem, żebym nie miała satysfakcji z tego, że im gul skacze pod niebiosa, że nie mogą już siać zamętu, i że tylko odmóżdzone jednostki jeszcze łykaja ich propagandę. To cudowne uczucie!

[...]

A Ty na pewno jesteś Lola? Pytam, ponieważ poważnie zaczynam się zastanawiać, czy przypadkiem nie jesteś Jackiem Międlarem, którego zewsząd atakują Żydzi

.

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Biegnij Lola biegnij
Zadanie wykonane szuwar. Twoje lewackie jelity straciły dziś na wieki kilkudziesięciu przyszłych wyborców DDDD. Mam nadzieję, że pamiętasz o swojej obietnicy i honorowo 1 marca zamkniesz to ............

Re: Zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami

Incense
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Dyszel
12345