a ja wbrew zaleceniom kościelnym dopiero teraz rozebrałem choinkę:)

Re: a ja wbrew zaleceniom kościelnym dopiero teraz rozebrałem choinkę:)

da®®io
hej Lw. zobacz w koszu na Atlantydzie jak podsumowałem prezydenckie zakusy konfederata Bosaka

Re: a ja wbrew zaleceniom kościelnym dopiero teraz rozebrałem choinkę:)

MaryLou
Tak,precz z takim kandydatem!

Re: a ja wbrew zaleceniom kościelnym dopiero teraz rozebrałem choinkę:)

da®®io
a wiesz co bedzie glowna osia podzialu wyborcow? o tym jeszcze sie nie mowi, ale wiadomo ze w tle wyborów bedzie Konstytucja 3-go maja, beatyfikacja Wyszynskiego i 100 lecie urodzin JP2 - pisiory w tej kampani beda miec bardzo dużo okazji do atakow, obrazania, oraz do zagadywania-zaklamywania rzeczywistości i wtedy antypis ustawiony będzie po stronie lewackiej postkomuny
12