a tak w ogóle

imie  i nazwisko? jest ochrona danych osobowych haha
to forum jest szpiegowskie
fajne, ale zbierające dane

Re: a tak w ogóle

Hej, bo ja wiem czy "szpiegowskie" (?) Nie ma tutaj obowiązku logowania, a nawet jeśli się zalogujesz (nie trzeba wtedy przepisywać tych denerwujących kodów z obrazka) - to i tak jedyne dane jakie musisz podać to adres e-mail. Imienia i nazwiska przecież nie trzeba wpisywać - wystarczy login. To imię i nazwisko w formularzu to pewnie jakiś błąd w tłumaczeniu z angielskiego na polski, ale przecież nie trzeba wpisywać nazwiska

Re: a tak w ogóle

imie  i nazwisko? jest ochrona danych osobowych haha
Nie czaruj kotku
to nie o to biega hahaha jak ja cie love

Re: a tak w ogóle

Przecież nie czaruję tylko rzetelnie informuje
Iga

Re: a tak w ogóle

Iga
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez imie i nazwisko? jest ochrona danych osobowych haha
z tym się zgodzę:)
,-2

Re: a tak w ogóle

,-2
,-2

Re: a tak w ogóle

,-2

Re: a tak w ogóle

No niestety nie da się tej opcji wyłączyć