bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

da®®io

Re: bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

da®®io
nie da się ukryć, ze na tamtym forum zyją w alternatywnej rzeczywistości i wszystko widzą  " od dupy strony "

Re: bredzenie 2-och idiotów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

Masz zdrowie by zerkać na ich wypociny. Doszły mnie słuchy, że suczka Lothara zaniemogła... Otóż tłumaczę i objaśniam! Nie to żebym obgadywał 🤫 Jak dzieje się źle na forumie (brak frekwencji albo brak argumentów i sytuacja patowa) to wyciągane są 'asy z rękawa'! Padło na Dejzi. Przypomnę kilka 'niescisłości' Lothara.
Wyprawa na kajaki w okolice Ostródy z Anina. 1:30 potrzebował by posiedzieć spokojnie w domciu i natychmiast w godzinę był już w kajaku w Miłomłynie. Przejazd przez Wawę na S7 to 30 minut i co najwyżej mógłbyć w Płońsku jadąc 250 km/h. Zapytałem jakim helikopterem leciał to mnie zbanowano 😁
Pożar w Nadarzynie... Nic nie wiedział a tam był - zadymienie, że ja z Okęcia widziałem.
Z jego bajkopisarstwa nic się nie trzyma kupy!  A tu najgorsze. Jak bardzo został przyparty do muru, że uśmiercał swoich najbliższych na potrzeby.... No właśnie jakie? Ok. Zrobił zdjęcie cmentarza ale dlaczego nie ma tam śniegu?  🤔
Nie chce mi się punktować Andrzeja i Loli  bo to przypadek jeszcze bardziej szczególny.
Szkoda Michaliny bo to dobra Osoba ale mało ogarnięta.
Większość się poznała na ich manipulacjach.
Dokładnie ich punktują ich na forach a swoje praktyki stosują.
Zapomniałem o królowej Sylwii...
Ktoś nazwał ją chamką... Stanąłem w obronie i... Popełniłem błąd! Teraz przyznaję się do błędu bo trzeba rzeczy nazywać po imieniu.
Jest to wyspa straceńców i zwyczajnie szkoda czasu na nazioli i ich poglądy.

Re: bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

Kpt.Wojtek
da®®io napisał/a
nie da się ukryć, ze na tamtym forum zyją w alternatywnej rzeczywistości i wszystko widzą  " od dupy strony "
No zyja:) Dlatego mnie juz 3 czy 4 raz zbanowali bo nie bylem w ich scieku. Wklejaja yutuberow z netu, ktorzy rozsiewaja teorie spiskowe wzajemnie sie popierajac, bo to jest ich szmal !!! A wszystko inne sa dla nich mediami glownego scieku.
Kpt.Wojtek 🌟

Re: bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

Sputnik
Ostrzegali? Ostrzegali! Po grzyba dyskutowałeś? Dałeś tylko pożywkę...

Re: bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

Kpt.Wojtek
Sputnik napisał/a
Ostrzegali? Ostrzegali! Po grzyba dyskutowałeś? Dałeś tylko pożywkę...
Masz swieta racje ale czasem nie moglem scierpiec tych glupot, ktore wypisywal siersciuch czy jefka.
Na tym forum malo pisalem,  a ostatnio prawie wcale. Wszystkiego bylo tam moich tylko 244 posty.
Kpt.Wojtek 🌟

Re: bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

Sputnik
Rozumiem Ciebie. W pewnym momencie coś im odbiło. W każdym razie, osobiście uważam znajomość z nimi za zakończoną. Innymi słowy niech się bawią dobrze wraz ze swoimi teoriami spiskowymi. Pozdrawiam zdrowy rozsądek ✌️ https://youtu.be/_ETxaAkVpKk

Re: bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

MaryLou
Sputniku,Adaś jest nie do podrobienia:)))))

Re: bredzenie 2-och idiotów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Zrobił zdjęcie cmentarza ale dlaczego nie ma tam śniegu?  🤔
Brak śniegu to mały pikuś...
Zwróć uwagę na zdjęcie świętej pamięci Daisy..

Lothar  napisał:

"Siedem lat Airedale terrier, szczupła i wybiegana."

i wkleił zdjęcie:

Następnie Wenus i Michalina  reagują na wklejoną fotkę tak, jakby myślały, że na zdjęciu faktycznie jest Daisy Lothara:

Wenus: "Ale ładna. Miałam kiedyś podobnego psa, biało - szarego foksteriera szorstkowłosego, tylko miał obcięty ogon bo jeździł na polowania"

Michalina: "Jej,jaka ona słodka!
Boję się psów ale jej bym się nie bała:))"

Tymczasem:

Albo inna sytuacja:

Lotek wkleił obszerny negatywny horoskop dla Wodnika, który niby przypadkowo znalazł:

Przerobiony tekst:

Oryginalny tekst (pochodził z negatywnego horoskopu kobiety wodnika). "ktoś" przypadkowo przerobił i dodał?. Może przez pomyłkę?

Prawdziwy tekst: https://www.mhoroskop.pl/negatywny/wodnik-3.html

Albo moje usunięte konto na "Nowej Atlantydzie".

Lothar stwierdził, że skasował je przez pomyłkę (razem ze wszystkimi moimi postami i komentarzami...

Coś częste te jego pomyłki

Lothar w wątku o  Daisy wspomina o trutce na szczury, którą wysypuje w piwnicy. Mam nadzieje, że przy tylu pomyłkach nie pomylił trutki z  pokarmem dla... Daisy.

Re: bredzenie 2-och idiotów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

Jola! :)
szuw napisał/a

Lothar  napisał:

[...]

No nie mogę, ale z niego kłamczuch!!!👌😟
Aż mam ochotę skrobnąć na forum oddzielny wątek.

Może zostanie usunięty, albo Wojtek "doprecyzuje", że przecież nikogo nie przekonywał, że to zdjęcie jego pieska! :)

W historię choroby pieska nie wierzyłam, ale jeśli chodzi o zdjęcie, to myślałam, że jednak to jego pies.
Przecież, to łatwo sprawdzić.
Ja tego nie zrobiłam, bo na zdjęcie nabrałam się jak Wenus, Michalina i chyba większość.

Teraz się zastanawiam czy Wojtek w ogóle ma psy, czy to tylko temat zastępczy.

No i wracają wątpliwości czy Wojtek, to jest Wojtek ;)))...i jaką rolę pełni na forum, bo zwykłym forumowiczem na pewno nie jest.

Ps.
Uśpił nawet moją czujność! :)
Ale ja naprawdę myślałam, że niby Wojtek nie bawi się już w gierki tego rodzaju.
Wrrr...jestem trochę zła, że dałam się nabrać. Nie całkowicie, ale zdjęcie owszem, szczerze myślałam, że to jego Daisy.

12