całkiem niezłe to forum

Iga

całkiem niezłe to forum

Iga
lepsze od pozostałych proponowanych

Re: całkiem niezłe to forum

Cześć Iga, mi tez się podoba - jest proste, bez żadnych udziwnień. Może kiedyś się przyda do czegoś, Pozdrawiam
Iga

Re: całkiem niezłe to forum

Iga
witam:) z jednej strony fajne aczkolwiek z drugiej jestem jak na razie nastawiona do niego sceptycznie,zobaczymy:)

Re: całkiem niezłe to forum

Iga napisał/a
witam:) z jednej strony fajne aczkolwiek z drugiej jestem jak na razie nastawiona do niego sceptycznie,zobaczymy:)

Najlepsze fora są na Onecie. Ja tego nie neguje i też wolę tam pisać. Nie zamierzam tutaj nikogo ściągać, z kimkolwiek konkurować. Forum sobie założyłem - bo takie mam hobby. A jak ktoś będzie miał ochotę tutaj czasami coś napisać to będzie mi bardzo milo. Wstęp jest otwarty dla kazdego, również dla tych którzy mnie nie cierpią
Iga

Re: całkiem niezłe to forum

Iga
każdy ma jakieś hobby,nie musisz się tłumaczyć;)
Chętnie czasem coś napiszę
powiedzmy że czuję się zaproszona:))

Re: całkiem niezłe to forum