??? /certyfikat SSL, zielona kłódeczka itp./

Re: ???

da®®io
zobacz, tutaj prawie wcale nie ma rozmów o polityce i nikt się wzajemnie nie ściera światopoglądowo, i atmosfera jest o wiele czystsza niż tam gdzie toczą się konfrontacyjne walki o wszystko-Cieszę się, że jeszcze tutaj pobędziesz, dzięki:)

Re: ???

Wenus
Moje poglądy zapewne nieco poznałeś, ale ja w rozmowie  widzę człowieka a nie wyłącznie jego poglądy. I nie dziękuj, bo w zasadzie to czasem zastanawiam się czy nie powinnam Cię przeprosić za wprowadzenie na Atlantydę.

Re: ???

Wenus napisał/a
Przeczytałam z wielką uwagą i nic nie kumam , no niestety :-(
W skrócie:

Nie takie forum Nabble straszne jak go Walkiria maluje

Re: ???

Wenus
A jeszcze jak Darek zapodaje muzyczkę to już całkiem spokojna jestem ;)
123