chwała antenom radiowym na wysokościach:)

Re: chwała antenom radiowym na wysokościach:)

hiena
Hahaha!...musze ogladnac tego misia...

Re: chwała antenom radiowym na wysokościach:)

Wenus
Nie wiem jak można nie oglądać "Misia", przecież to kultowa komedia :)

Re: chwała antenom radiowym na wysokościach:)

Robi wrażenie ten budda.

Re: chwała antenom radiowym na wysokościach:)

da®®io
Wenus napisał/a
Robi wrażenie ten budda.

porównaj wielkośc ludzi z tą główką:)))

Re: chwała antenom radiowym na wysokościach:)

da®®io
ja " Misia " to widziałem ze 20 razy i nawet pamiętam, że w technikum byłem na nim z koleżanką w kinie:)

Re: chwała antenom radiowym na wysokościach:)

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Jeszcze nie widziałam...może strawie...bo np film rejs absolutnie mnie nie rozśmieszył...

Re: chwała antenom radiowym na wysokościach:)

Wenus
Miś jest utrzymany w zupełnie innym klimacie, chociaż również pokazuje realia PRLu

Re: chwała antenom radiowym na wysokościach:)

Imponujacy budda....a te anteny na jezusie swiebodzinskim to dla lepszej jakości pornusow dla rzadzocego parafia ...Jak nie jak tak?
1234