co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

Re: co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

on ma taką koszulkę " konstytucja " w jakie ubierane są pomniki - przyjrzyj się w ostatnich 30 sek filmu
https://youtu.be/rzVK8knJjGo

Re: co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

da®®io
zespol Pearl Jam w Krakowie o zaostrzeniach antyaborcyjnych
https://www.google.com/search?q=pearl+jam+o+aborcji
Bono o ksenofobii i nacjonaliźmie

https://www.google.com/search?q=bono+krytycznie+o+tym+co+sie+dzieje+w+polsce

Re: co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

Ano faktycznie...pamietam o tym ze pearl Jam to wspiera...ale co do rogersa na tym koncercie...była tablica z krajami które dążą do faszyzmu i ich prezydenci...czyli był tam na 1miejscu trump potem orban...Kaczyński...a na końcu Putin ze znakiem zapytania? i to mnie zdziwiło...

Re: co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

da®®io
nie Rogers tylko Waters Roger z Pink Floyd, a Paul Rodgers to jest słynny wokalista zespołu blues-rockowego Free i Bad Company który także na potrzeby koncertowe spiewał z Queen

Re: co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

Ryo2
Mam nadzieję że koniec końców to wszystko zadziała bo jeżeli jednak PiSiaki zaczną majstrować przy Konstytucji to otworzą puszkę Pandory i potem w przyszłych kampaniach wyborczych każde ugrupowanie będzie zapowiadać własne zmiany i Konstytucja stanie się częścią tzw "kiełbasy wyborczej"

Re: co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Pomyliło mi się...rogers waters...podobne końcówki...tak to jest jak w nocy się pisze...
Ale tu dziś drętwo...

Re: co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

Ryo2
Czy ja wiem , z tego co widzę to mamy całkiem sporą widownię wiec chyba aż tak drętwo to nie jest

Re: co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

na Atlantydzie zostali zaatakowani jakimisi reklamami opartymi o indywidualne ciasteczka - tam się coś zmieniło w formatowaniu stron, bo strona się wydłużyła i na mojej przeglądarce na dole wyswietlane sa linki reklamowe-ciekawe czy i na Multi dotrze ten nowy reklamowy spam
123