coś mi tu jednak nie gra

Re: coś mi tu jednak nie gra

niesforna napisał/a
no mnie tez nie przeszkadza :) ale przeciez mozna to wylaczyc, jest taka opcja ale trzeba byc zalogowanym :)

Na forum można to wyłączyć? Na czacie to wiem ze można, ale na forum to jeszcze do tej opcji nie doszedłem.
,-2

Re: coś mi tu jednak nie gra

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
,-2

Re: coś mi tu jednak nie gra

,-2

Re: coś mi tu jednak nie gra

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Faktycznie, masz rację. Wskaźnik Online można wyłączyć w  ustawieniach konta. Ale najpierw trzeba się zarejestrować ;)

Wystarczy "zaptaszkować" ten napis na swoim profilu (w ustawieniach zaawansowanych):

Online Status Hide my online indicator (invisible mode)
,-2

Re: coś mi tu jednak nie gra

,-2
,-2

Re: coś mi tu jednak nie gra

,-2

Re: coś mi tu jednak nie gra

Działa ta opcja, sprawdziłem, i dzięki za informacje, ze taka opcja jest :)
,-2

Re: coś mi tu jednak nie gra

,-2