to ja też odchodzę :(

Re: co tu się dzieje, kto odchodzi?

KTOŚKA

Re: co tu się dzieje, kto odchodzi?

nazwa użytkownika
ooo ciekawe

Re: co tu się dzieje, kto odchodzi?

on tanczy dla mnie haha
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez KTOŚKA
Ale czemu odchodzisz ktośka?
niejeden raz byly na tym czacie kłótnie i żyje sie a co tam

Re: co tu się dzieje, kto odchodzi?

Moim zdaniem do takich miejsc jak czat, fora powinno się podchodzić bardziej na luzie. Sprawia  Ci to przyjemność to zaglądaj, a jeśli meczy to warto sobie odpocząć od internetu  :)

Re: co tu się dzieje, kto odchodzi?

KTOŚKA

Re: co tu się dzieje, kto odchodzi?

Ktośka napisał/a
Trochę mnie rozśmieszyłeś:D :D Gdzie Ty widzisz ten luz na czacie ?Jeśli co druga osoba wchodzi anonimowo nie odzywa się przez kilka dni a  w innym momencie atakuje Cię słownie w chamski sposób. Dlatego też uważam , ze wszystkich milczących i zbierających tylko informacje o stałych bywalcach czatu -wywalałabym dla bezpieczeństwa innych .

Nie napisałem  że widzę luz, tylko że powinno się podchodzić na luzie. Przecież to ma być zabawa a nie pokazywanie swoich sił, swojej wyższości, bo ktoś ma możliwość banowania, a ktoś inny nie. Dlatego jestem przeciwnikiem banowania za "nie odzywanie się". Luz dla mnie oznacza między innymi to, że jeśli mam ochotę to się odzywam, a jeśli nie mam ochoty to sobie milczę. Dla mnie to całkowity bezsens banowanie kogoś tylko za to że nie uczestniczy w dyskusji. A jeśli ktoś atakuje w chamski sposób to najpierw daje mu się ostrzeżenie a później banuje,  i po kłopocie