czy uwierzycie, że ten Kraj był kiedyś Republiką ZSRR

Re: czy uwierzycie, że ten kraj był kiedyś Republiką ZSRR

da®®io
on jeździ turystycznie i to głównie we własnym zakresie - jego pasja jest odwiedzanie miejsc ze Swiatowej Listy Dziedzictwa UNESCO a ostatnio zwiedza Jedwabny Szlak jak Marco Polo:)

Re: czy uwierzycie, że ten kraj był kiedyś Republiką ZSRR

przyciąłem tą kobitkę- a wiesz, że w pierwszej chwili pomyślałem, że to Twoje zdjęcia

Re: czy uwierzycie, że ten kraj był kiedyś Republiką ZSRR

dzięki za ubogacenie tego wątku, zdjęcia jak z bajki:)

Bardzo proszę!  :)
Jestem  ciekawa czy na żywo te miejsca przedstawiają się równie bajkowo, lubię taki klimat.

[...]

Super pasja! :)
Może gdzieś na trasie minął się z Lwiczką Podróżniczką! :)))

Re: czy uwierzycie, że ten kraj był kiedyś Republiką ZSRR

przyciąłem tą kobitkę- a wiesz, że w pierwszej chwili pomyślałem, że to Twoje zdjęcia

Ha ha, no nie byłbyś sobą Darku! :)):D
A przycinaj co chcesz! :)
No niestety to nie ja, a szkoda.

Re: czy uwierzycie, że ten Kraj był kiedyś Republiką ZSRR

Tej kobietki w sumie nie wycinaj, bo zdjęcie dużo straci.
:)
Naprawdę jak w bajce.

Re: czy uwierzycie, że ten kraj był kiedyś Republiką ZSRR

Re: czy uwierzycie, że ten kraj był kiedyś Republiką ZSRR

Jeszcze jakiś "olbrzym"! :)))

123