czy widzieliście na " tubce "

da®®io
Ten post był aktualizowany .
serial satyryczno-polityczny " E kler "
Obejrzałem 4 odcinki ukazujące " w krzywym zwierciadle " środowisko tzw. religiantów

Re: czy widzieliście na " tubce "

da®®io
to trochę przypomina " Ucho Prezesa " a akcja tej produkcji toczy się w swiecie " ojca dyrektora "
Jest tam ojciec przewodnik i telewizja wytrwamy

Re: czy widzieliście na " tubce "

MaryLou
A to dobrze ze zapodales,pokaze mezowi,bo on smiertelnie powaznie te sprawy traktuje. Oczywiscie jako naganne i nie do smiania. Ale skoro juz kabarety sobie dworuja. Nareszcie! Nie wiem czy bedzie sie smial. ja tez obejrze. dzieki. tego nam wszystkim potrzeba.