czy widzieliście na " tubce "

serial satyryczno-polityczny " E kler "
Obejrzałem 4 odcinki ukazujące " w krzywym zwierciadle " środowisko tzw. religiantów

Re: czy widzieliście na " tubce "

da®®io
to trochę przypomina " Ucho Prezesa " a akcja tej produkcji toczy się w swiecie " ojca dyrektora "
Jest tam ojciec przewodnik i telewizja wytrwamy

Re: czy widzieliście na " tubce "

MaryLou
A to dobrze ze zapodales,pokaze mezowi,bo on smiertelnie powaznie te sprawy traktuje. Oczywiscie jako naganne i nie do smiania. Ale skoro juz kabarety sobie dworuja. Nareszcie! Nie wiem czy bedzie sie smial. ja tez obejrze. dzieki. tego nam wszystkim potrzeba.

Re: czy widzieliście na " tubce "

da®®io
polecam obejrzec na tubce występ kabaretu Neo-Nówka pt. " Wigilia 2022 " - nie ukrywam, że takie pyskówki polityczne w moim środowisku są identyczne - " kropka w kropkę " jak te na scenie prezentowane

Re: czy widzieliście na " tubce "

da®®io
ps. ostatnie 10 minut tego występu to hardcorowa jazda na maxa mieszająca z błotem politykę pis-u

Re: czy widzieliście na " tubce "

MaryLou
No i elektorat sie dowiedzial..hehee... A nawet pisiory zabraly glos..Uderz w stół...Ogladalam akurat na zywo w Polsacie,maz mówi: bedzie afera...A ja,ze przeciez to jest jezyk jakim sie posluguja powszechnie Polacy..No,chyba przesadzilam,ale ja tam obracam sie w dobrym sieciowym towarzystwie,gdzie takie teksty to norma...Mowimy szczercze i otwarcie Jak Jest...

Re: czy widzieliście na " tubce "

serial satyryczno-polityczny " E kler "
Obejrzałem 4 odcinki ukazujące " w krzywym zwierciadle " środowisko tzw. religiantów
Cześć Darrio
nie oglądałem tego satyrycznego serialu E kler.

Ostatnio obejrzałem Neo-Nówka -"Wigilia 2022" - Bez Cenzury, żeby zobaczyć, o co tyle szumu w Internecie.
Moim zdaniem bardzo fajnie sparodiowali naszą codzienność:

PS. Dzięki za maila i przepraszam, że tak długo nie odpisywałem.

Re: czy widzieliście na " tubce "

da®®io
hej Marcin - bywają małe poślizgi, ale ważne, że jesteśmy w kontakcie - popilnuję tego forum jeszcze z 10 dni i zgodnie z moim cyklem znów zniknę
12