czy widzieliscie w sklepie takie piwo?

da®®io

ja raczej widze jego miejsce na polkach aptecznych a nie sklepowych:)))

Re: czy widzieliscie w sklepie takie piwo?

Fajne... A te piwa powodują ADHD i atak serca, czy może im zapobiegają?

Re: czy widzieliscie w sklepie takie piwo?

da®®io
tego jest wiecej - powstala cala " bateria " - u mnie w sklepie to piwo jest, ale z cena to nieco przesadzili bo za to 1  masz 2 zywce wiec raczej popytu na nie nie bedzie