czy wiecie z jakiego kraju pochodzą te znane zespoły muzyczne?

czy wiecie z jakiego kraju pochodzą te znane zespoły muzyczne?

da®®io
Focus, Kayak, Exeption, Livin Blues

Re: czy wiecie z jakiego kraju pochodzą te znane zespoły muzyczne?

Re: czy wiecie z jakiego kraju pochodzą te znane zespoły muzyczne?

Natalia
Holandia?

Re: czy wiecie z jakiego kraju pochodzą te znane zespoły muzyczne?

da®®io
brawo Natalio, tak z Holandii-zgadywałaś? oj chyba wiedziałaś-przesłuchaj te 3powyższe utwory-polecam:)

Re: czy wiecie z jakiego kraju pochodzą te znane zespoły muzyczne?

da®®io
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Focus_(holenderski_zespół_muzyczny
ich najlepsza płyta to " Moving Waves " z 1971r. ps.sorki ale link wikipedii coś nie działa:(

Re: czy wiecie z jakiego kraju pochodzą te znane zespoły muzyczne?

Natalia
Znalazłam przez google oczywiście... Przy Focus wyskakuje polskie disco polo, ale przy Livin Blues znalazłam pochodzenie zespołu.
Na pewno posłucham.

Re: czy wiecie z jakiego kraju pochodzą te znane zespoły muzyczne?

Re: czy wiecie z jakiego kraju pochodzą te znane zespoły muzyczne?

Natalia
"Focus - Sylvia"!