decydujące mecze w LM i LE 2018

FC Barcelona - *AS Roma 4:1 / 0:3
Sevilla FC - *Bayern Mon. 1:2 / 0:0
Juve Turyn - *Real Madryt 0:3 / 3:1
*Liverpool FC - Manch City 3:0 / 2:1

Re: znamy ćwiećfinałowe mecze Ligi Mistrzów

Lwiczka9
Dzieki! A ja mam newsa...Mamy Mistrzostwa Swiata 2019 do la t20 w Pilce Noznej!!!!

Re: znamy ćwiećfinałowe mecze Ligi Mistrzów

da®®io
nie za bardzo wiem w jakich miastach będą się rozgrywać mecze grupowe-podobno w Bydgoszczy ale o innych nie wiem-impreza ta ma skupić aż 24 zespoły i była słabo nagłośniona

Re: znamy ćwiećfinałowe mecze Ligi Mistrzów

a to wyniki losowania meczów Ligi Europy-szkoda, że z tych rozgrywek odpadł AC Milan i Dortmund
Pary 1/4 finału Ligi Europy:
RB Lipsk - *Olympique Marsylia 1:0 / 2:5
*Arsenal - CSKA Moskwa 4:1 / 2:2
*Atletico Madryt - Sporting Lizb 2:0 / 0:1
Lazio - *FC Salzburg 4:2 / 1:4

Re: znamy ćwiećfinałowe mecze Ligi Mistrzów

Na twiterrze u  ministra Bańki bylo,syn mi mowil. W malych miastach to bedzie. Ale moze wiekszym tez cos sie dostanie,nie wiem...ciezko znalezc info.

Re: znamy ćwiećfinałowe mecze Ligi Mistrzów

Najblizej mam do Lipska,hihi...Ooo..BVB odpadl,wczoraj mialam obejrzec a dzis...zapomnialam:))))) Przez te jazdy z dziwnymi osobnikami na NA...Masakra...szkoda zdrowia...Gdzie nam Wenus znikla?

Re: znamy ćwiećfinałowe mecze Ligi Mistrzów

na portalu " Widzewiak " wyczytałem, że Boniek zaproponował rozegranie meczu otwarcia tego turnieju na Stadionie Widzewa-myśli też o innym meczu turniejowym w Łodzi, a nawet są plany na rozegranie samego finału w Łodzi

Re: znamy ćwiećfinałowe mecze Ligi Mistrzów

Marianna Ruda
To ja...z komorki zrobilo ze mnie ruda:))Od razu pomyslalam o waszym stadionie:) fajnie bys mial...Zycze...Dobrej nocki!
1234