dlaczego nie mogę się zarejestrować?

obudź we mnie swoją Venus
sprawdzam w spam i też nic

Re: dlaczego nie mogę się zarejestrować?

obudź we mnie swoją Venus napisał/a
sprawdzam w spam i też nic
Cześć, dzięki za informację. Nic mi nie wiadomo o takim problemie, ale zaraz założę konto testowe i sprawdzę, co w trawie piszczy...

Re: dlaczego nie mogę się zarejestrować?

Konto testowe - szuw
Zarejestrowałem przed chwilą dwa konta testowe — jedno na adres mailowy z Onetu, a po chwili drugie na adres e-mail z Gmail. Mail weryfikacyjny na skrzynkę Onetu przyszedł z opóźnieniem, natomiast na skrzynkę Gmail przyszedł szybko, już po kilku minutach (dlatego polecam do rejestracji skrzynki Gmail). Sprawdź też ponownie pocztę, może mail weryfikacyjny doszedł z opóźnieniem...

Re: dlaczego nie mogę się zarejestrować?

obudź we mnie swoją Venus
dzięki bardzo'-)

Re: dlaczego nie mogę się zarejestrować?

obudź we mnie swoją Venus
nadal nic ,próbowałam 4 razy ,za każdym razem komunikat-,,wysłaliśmy maila na twoją skrzynkę postępuj zgodnie ze wskazówkami ''czy jakoś tak,wchodzę na poczcie (mam w onet) i nic;-( nic tam nie mam w spam tez nie.

Re: dlaczego nie mogę się zarejestrować?

da®®io
załóż sobie na potrzeby forum pocztę na gmailu i nie bedzie problemów-ja tez kiedyś miałem kłopoty z pocztą na onecie z potwierdzeniem linka zwrotnego