do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

da®®io
prezentujecie oszołomstwo na poziomie przedszkolnego magla ktorym zarządza Aby - jak was się czyta to co wy bredzicie to skóra z przerażenia  marszczy się tam i ówdzie:)))

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

da®®io
chciałem ten wątek przerzucić na tamtą wyspę ale się nie da więc niech na tym forum przeczytają to sobie tamci podglądacze

[...]

liczba zakazen dobowych dochodzi do 40 tys. a ta swiruska Aby wyszydza i jatrzy okresleniami srovid i mengelowskie szczepienia - a zarzadzajacy wyspa nawet jej nie ostrzegaja  przed sianiem defetyzmu wprowadzajacego stan zagrozenia zdrowotnego wobec innych

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Kpt.Wojtek
da®®io napisał/a
[...]
Bo to jest tak. Oni po wyborze pisuarczykow i zachwytami nad ta prawicowa partia przeszli juz przez kukiza i teraz przerabiaja konfederacje, bo ta nie nosi maseczek.
Kpt.Wojtek 🌟

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Sputnik
Cóż... Nowe odkrycie towarzyskie wyspiarzy. Pato-Didżejka rośnie w siłę 🤯 No comment...

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Ufmm.... Dlaczego mi to robisz??? Przeczytałem z grubsza  co tam się dzieje i... Masakra!!! 🥳

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

:))) Jeden z większych zjebów umysłowych Amigo wspomniał o szachach 😁 Trzymajcie mnie bo mnie bo nie wytrzymam  :))) https://youtu.be/9CrPI8o7aAA

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Niepotrzebnie prowokowałeś...

kwi 08, 2021; 10:01pm Lothar.online Lothar.
Do dziś nie lubię jak się ktoś wpycha, a pełno takich na drogach >;)
Classic List   Odpowiedz   Więcej    Closekwi 08, 2021; 10:04pm Amigolandonline Amigoland
Lothar. napisał/a
Do dziś nie lubię jak się ktoś wpycha, a pełno takich na drogach >;)
No tak. Teraz to już auta się "wpychają". Tu już nie chodzi o stłuczenie paru jajek, ale inną stłuczkę, która więcej kosztuje, no i tyle "zachodu" z naprawą...Jak mnie mignie, to wpuszczam, gorzej jak ci "wytnie przed nosem"...
Classic List   Odpowiedz   Więcej    Closekwi 08, 2021; 10:12pm Lothar.online Lothar.
Jak bym się wykosztował na nowe auto, to bym się stresował, a tak mogę "przycisnąć" wpychacza, niech wali jak wymusza. >;)) Ale przeważnie jestem zmęczony i zobojętniały na te wyczyny i nie chcę aby we mnie budziły agresję i abym źle życzył ludziom >;)
Classic List   Odpowiedz   Więcej    Closekwi 08, 2021; 10:21pm Amigolandonline Amigoland
Lothar. napisał/a
[...]
Teraz...W dobie oszczędzania na paliwie, te drogie bryki, zostają na światłach, daleko w tyle za mną, hehehe. Moje auto jest lekkie, a na paliwie nie oszczędzam. Ten kto chce mnie na światłach ścignąć , musi na prawdę, dobrze depnąć...

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Sputnik
Witamy debili na "Stop cham".
123