do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Piszesz Sputniku cyt. "Nie chcę mi się nawet komentować jak ochoczo wszyscy z Rozbitków chętnie by rezjechali przechodnia. Dohamowanie klaksonem i alleluja  CAŁA NAPRZÓD!!!!
 Wiem, że uprościłem schemat myślenia faszystów ale to tak wygląda."
Nie wierzyłam w to co czytam,gdy kiedys weszlam na ich strone... ...Ten ich dialog mnie przraził..jak sobie pomysle co sie z tym ludzmi stalo...W sumie to zawsze tacy byli,lecz czlowiek w swej naiwnosci tego nie dostrzegal...Brrrr...
A ze sekta? Nie,raczej kółko wzajemnej adorarcji antyszczepionkowej.. W realu nie majajsprzymierzenców,bo kto rozsadny chce z nimi gadac tam..? A tu sobie w sieci uprawiaja sekciarskie,masz racje jednak, gaduchy:)))
Niemniej jakos nie widze chetnych do przystąpienia:)) Ale prowadza niezly serwis informacyjny z calego swiata...Po co szukac w sieci jak u nich masz na tacy najswiezsze info,filmy z sieci na temat wybiorczo dobrane oczywiscie/nic pozytywnego/szczepionek,covida czy tego swiatowego szajsu..Po tych ich wybiorczych info idzie sie "zabic" tylko,widocznie masochosci to uwielbiaja plawic sie w guanie:))
Trzymaj sie! PS. ta wladza idzie sie juz bujac,jej dni sa policzone,tym sie cieszmy
  https://www.onet.pl/informacje/onettrojmiasto/premier-morawiecki-w-gdansku-protest-pod-budynkiem-masowego-punktu-szczepien/8dk4v2q,79cfc278

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Sputnik
Ktoś mi zadał zapytanie dziś xD
Gdzie mi się najlepiej pracowało 🥳
Podpowiem  po szachowemu 🤔
Na Pendolino nikt nie zachorował.... Yyy....
Że jak???
10 sekund potrzebowałem 😴

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
🥰 Nonsesn 😍
Relax https://youtu.be/xAjWdYIrUOIl

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]
To prawda co piszesz, ale oni zostali zawiedzeni przez prawicowy pis, ktory tak chwalili i musza teraz odreagowac na innych.
Pamietam jak ciagle wklejali info o zamieszkach w europie - czy teraz po ciaglych strzelaninach w USA pojawil sie tam jakis news na ten temat? ZERO!

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Najlepsze podsumowanie rozbitków dzis przez najrozsądniejsza z nich Brunetke:
Cyt.
Cześć Jola.:) Tak się zastanawiałam skąd macie tyle czasu żeby oglądać wszystkie te emisje i programy o politykowaniu.
Dziś miałam szalony a zarazem meczący dzień i za żadne skarby nikt by mnie nie namówił do oglądania tych filmików,po pracy to ja chce się zrelaksować i wyciszyć .:)
Pozdrawiam.:)

Nic dodac nic ując. Zaraz zacznie sie jej sekowanie...zakład? :))

Hehe...Niee minela godzina , dlugo nie trzeba bylo czekac,juz Aby Ewka ja kąsa...mamma mia,jakie to przewidywalne...Bleeeee

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

da®®io
pamiętam, ze na onetowym Marsie plotkarsko ambicjonalne potyczki Serenity z Brunetką stanowiły dla nich sens bycia na tamtym forum - ja odbierałem to jako babskie rywalizacje w przyciaganiu do siebie forumowych zwolenników

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

da®®io
już wtedy czulem się tam jak kowadło pomiedzy młotami bo muzykując z jedną narazałem się drugiej

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Bo obie panie są bardzo zaborcze:) Nie tolerują konkurencji.:) Jak to u zodiakalnej ryby i raczycy:)Prawdziwy,wrazliwy  mezczyzna czuje sie wsrod nich chyba osaczony,natomiast masochosci i manipulanci jak lotek uwielbiaja te klymaty:)))) patrzec na babski kisiel przez  siebie sprowokowany to jego zywiol:)))
Nawet tak dobrotliwa osobe jak Duszek przegonil stamtad przy milczacej aprobacie innych "pań"...Co za idiota i kanalia///brak słow co to za czlowiek...Tylko takie idiotki rozbitkinie zyciowe moga tolerowac tego zboka...kropelka chyba cos wreszcie zrozumiala..ze o kawusi nie wspomne...Magia sie ulotniła  w kosmos! Nie wymienie wszystkich wspanialych kobiet ,ktore z bezwzglednoscia i zlosliwoscia traktowal.przez te wszystkie lata...Skoro nawet taki gieroj jak Drapak tego nie wytrzymal...??:)

Zreszta tu jest link,mozna zobaczyc ten dialog...http://wyspa-rozbitkow.11325.n8.nabble.com/Shoutbox-i-Radio-td1297.html

Duszek mu swietnie przysr...ła ,cyt z ich Shoutboxa : /mam nadzieje ze Duszek mi wybaczy cytowanie jej tutaj,ale na podstawie jej odpowiedzi,chcialam pokazac poziom moralny tego czlowieka. Duszek przez lata pokazywala swoj bardzo wysoki pooziom etyczny i moralny/
duszek: traktowanie jak przedmiot??????!!! skoro tak rozumiesz człowieczeństwo trudno sie właściwie dziwić, że niszczenie świata, codzienności przypadkowych ludzi, traktowanie ich bezdusznie to twój normalny stan

A ten przygłup mysli,ze powie ze poszlo cos nie tak i sprawa zalatwiona z usmiechem. Zwyrodnialec z brakiem uczuc wyzszych
1234