do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Najlepsze podsumowanie rozbitków dzis przez najrozsądniejsza z nich Brunetke:
Cyt.
Cześć Jola.:) Tak się zastanawiałam skąd macie tyle czasu żeby oglądać wszystkie te emisje i programy o politykowaniu.
Dziś miałam szalony a zarazem meczący dzień i za żadne skarby nikt by mnie nie namówił do oglądania tych filmików,po pracy to ja chce się zrelaksować i wyciszyć .:)
Pozdrawiam.:)

Nic dodac nic ując. Zaraz zacznie sie jej sekowanie...zakład? :))

Hehe...Niee minela godzina , dlugo nie trzeba bylo czekac,juz Aby Ewka ja kąsa...mamma mia,jakie to przewidywalne...Bleeeee

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

da®®io
pamiętam, ze na onetowym Marsie plotkarsko ambicjonalne potyczki Serenity z Brunetką stanowiły dla nich sens bycia na tamtym forum - ja odbierałem to jako babskie rywalizacje w przyciaganiu do siebie forumowych zwolenników

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

da®®io
już wtedy czulem się tam jak kowadło pomiedzy młotami bo muzykując z jedną narazałem się drugiej

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Bo obie panie są bardzo zaborcze:) Nie tolerują konkurencji.:) Jak to u zodiakalnej ryby i raczycy:)Prawdziwy,wrazliwy  mezczyzna czuje sie wsrod nich chyba osaczony,natomiast masochosci i manipulanci jak lotek uwielbiaja te klymaty:)))) patrzec na babski kisiel przez  siebie sprowokowany to jego zywiol:)))
Nawet tak dobrotliwa osobe jak Duszek przegonil stamtad przy milczacej aprobacie innych "pań"...Co za idiota i kanalia///brak słow co to za czlowiek...Tylko takie idiotki rozbitkinie zyciowe moga tolerowac tego zboka...kropelka chyba cos wreszcie zrozumiala..ze o kawusi nie wspomne...Magia sie ulotniła  w kosmos! Nie wymienie wszystkich wspanialych kobiet ,ktore z bezwzglednoscia i zlosliwoscia traktowal.przez te wszystkie lata...Skoro nawet taki gieroj jak Drapak tego nie wytrzymal...??:)

Zreszta tu jest link,mozna zobaczyc ten dialog...http://wyspa-rozbitkow.11325.n8.nabble.com/Shoutbox-i-Radio-td1297.html

Duszek mu swietnie przysr...ła ,cyt z ich Shoutboxa : /mam nadzieje ze Duszek mi wybaczy cytowanie jej tutaj,ale na podstawie jej odpowiedzi,chcialam pokazac poziom moralny tego czlowieka. Duszek przez lata pokazywala swoj bardzo wysoki pooziom etyczny i moralny/
duszek: traktowanie jak przedmiot??????!!! skoro tak rozumiesz człowieczeństwo trudno sie właściwie dziwić, że niszczenie świata, codzienności przypadkowych ludzi, traktowanie ich bezdusznie to twój normalny stan

A ten przygłup mysli,ze powie ze poszlo cos nie tak i sprawa zalatwiona z usmiechem. Zwyrodnialec z brakiem uczuc wyzszych

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Sputnik
Psychopaci są narcyzmami. Nie przyzna się nidgy do błędu.
Miałem takiego na pokładzie wśród Załogi. I powiedziałem Kierownikowi, że ja z nim nie jadę.
100% symptomów.
Nas dwóch 4 Dziewczyny.
Nadmienię, że romanse w firmie to wieeeelki error ale nie szkodzi poflirtować - bezsensu i zwyczajnie dla urozmaicenia monotonii.
Tam poszło na serio (?) Na serio?!
Zaczął mnie dyskredytować i w momencie ujawnienia intryg to, to rękoczyny!
Zaraz. Momementoo... Jakie tarzanie się tu i teraz... (?) 😴

Ale ad-rem. 100% wyjścia Lotka w teren to fikcja...
Nie raz złapany na kłamstwie!
Proszę zwrócić uwagę na odniesienie się do %%% (nikt się nie odnosił z promilami na Forum prócz mnie kiedyś, że piątello wjechał więc browarek musi być!)
Tu... Kolejna dyskredytacja. Sputnik to pijak!!!!

Kurcze,  Jakbym miał problem z alko to bym się nie afiszował.
No ok raz wypiłem 3 butelki 0.5 orzechówki i czułem się dziwnie. Tak rzygałem... 🤭

Teraz skąd ma Loti kasę skoro nie pracuje? Przyznał się Loti (przy szantach), że spadek dostał...

Mój znamienny tekst:
-skoro Loti puszcza szanty to wiedz, że coś się dzieje... 🤯

Dobra... Dość pierdolenia o dziwnych klimatach i browarek i szachy OPÓRRR... :)))

Re: do wyspiarzy za miedzą - wy nie rozumiecie czym jest Pandemia i jakie niesie tragiczne skutki

Sputnik
Aaa!  Muzyczka 😊 i ukłony dla Mary i wszystkich kumatych 😍
https://youtu.be/MYxAiK6VnXw
1234