Ale o co chodzi z tym odejściem? :)

Re: ech glupia ty

Honey
świeża_krew napisał/a
Kto powinien odejść i dlaczego?

Świeży Mów! kim jesteś?
///////////////////////////////

Re: ech glupia ty

Nie dość, że ma seksowny awatar, to jeszcze we mnie celuje :P

Re: ech glupia ty

Honey
Zaniemówiłeś rażony widokiem lufy?
///////////////////////////////

Re: ech glupia ty

Tak ;)

Ale zastanawiam się też, dlaczego autor/autorka tego wątku usunęła swój wpis. Hmm...

Re: ech glupia ty

Honey
No dobra widzę,że nie wyduszę z Ciebie,nawet po cichu i pod groźbą ktoś Ty.
Trudno zatem zostaje przy domyśle.
A autora/kę zapytaj.

Re: ech glupia ty

nazwa użytkownika
wow, ale dajecie popalić, kropelka ze spluwą , wow, bojem siem
1234