ech glupia ty

Re: ech glupia ty

Ktośka napisał/a
Za późno miły Marcinie ...
Chyba teraz jesteś zadowolony, że mnie tam nie ma :) Ja nie tęsknię...

Nie musisz tęsknić, ale nie bardzo rozumiem dlaczego miałbym być zadowolony, że Ciebie tam nie ma. I nie napisałaś o co chodziło w tym waszym konflikcie... Przepraszam za pytanie, ale czy Ty i M.....k się znacie? Pytam ponieważ raz trafiłem na Waszą kłótnie i wyglądało to jak kłótnia starych znajomych

Re: ech glupia ty

KTOŚKA

Re: ech glupia ty

Ktośka napisał/a
a kłotnię na czacie. pousuwalem wtedy obrażliwe
Jacy tam starzy znajomi? Po prostu ten mężczyzna Mat...k jest kuzynem czy siostrzeńcem pana M . Pan M. nienawidzi mnie i nasłał tego Mat....a ,by ten mi dokuczył .  Swoją drogą dziwi mnie nienawiść obu panów do mnie. Nie będę wchodzić na czat, to nie jest przyjazne miejsce . Po co mam czytać wyzwiska na swój temat? No sam przyznaj . Nie po to tam zaglądałam, by byle jaki facet wyzywał mnie tylko dlatego, że drugi mnie z jakiegoś tam powodu nie cierpi.To chore. Zastanawiające jest ... coś musiało mocno zaboleć M ... może powiedziałam po prostu prawdę .... Poza tym nie podoba mi się regulamin czata a co konkretnie to chyba się domyślasz. Tyle w temacie.

Tylko raz trafiłem na Waszą kłótnię na czacie. Nie było już nikogo, ale zostały wpisy. Pokasowałem wtedy obraźliwe wpisy w stosunku do Ciebie i napisałem Mat...., ze jeśli ma jakieś osobiste sprawy do Ciebie to ma to pisać na priv, a nie na czacie ogólnym. Dodałem, ze wszystkie obraźliwe wpisy będę kasował. Co jeszcze mogłem zrobić? Nie byłem przy Waszej kłótni, ale wszytko co mogę zrobić to zwrócić facetowi uwagę, a jeśli to nie pomaga to go zbanować. Zresztą Ty też masz uprawniania moderatora  i jeśli ktoś Cię obraża to najpierw dajesz ostrzeżenie, a jeśli to nie pomaga to banujesz. Zrób jak uważasz, ale pamietaj, że zawsze jesteś mile widziana na czacie

PS. Który konkretnie punkt Ci się nie podoba?
,-2

Re: ech glupia ty

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
,-2

Re: ech glupia ty

,-2
,-2

Re: ech glupia ty

,-2

Re: ech glupia ty

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
niesforna napisał/a
Tak tak zrób!!!!
Co rozpierduchę chcesz?

Re: ech glupia ty

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Dobrze napisane! Pozdrawiam !
12345