ech glupia ty

Re: ech glupia ty

Honey
No dobra widzę,że nie wyduszę z Ciebie,nawet po cichu i pod groźbą ktoś Ty.
Trudno zatem zostaje przy domyśle.
A autora/kę zapytaj.
///////////////////////////////

Re: ech glupia ty

nazwa użytkownika
wow, ale dajecie popalić, kropelka ze spluwą , wow, bojem siem

Re: ech glupia ty

nazwa użytkownika
może to ja jestem ta głupia bo siedzę tu wciąż na tym necie, hm a czytając kobiety na forum partnerstwo, poprzeczka spada, co one ze sobą robią , wow, koszmar
ja chyba powinnam stąd rzeczywiście zniknąć

Re: ech glupia ty

KTOŚKA

Re: ech glupia ty

nazwa użytkownika
hm nie rozumiem, ja tez swoj rozum mam, to ze ktos sie nie loguje nie znaczy ze zaraz na kogos pluje
czytam forum i oczom nie wierze ze takie rzeczy sie potrafia dziac, moze rzeczywiscie najwyzsza pora odejsc jak tu ktos napisal
ale ktos kto zna swoja wartosc nie znizy sie do poziomu dyskusji jaka jest na forum partnerstwo
ja tez dyskutuje z pewnym panem i potem sama sie sobie dziwie po co mi to,i dochodze do wniosku ze to bezsens
byc moze dziewczyny zrozumieja i stwierdza ze to bezsens takie przegadywanie ktora piekniejsza a ktora sliczniejsza
mysle rowniez ze motorem ktory to wszystko nakreca jest Nastasja i nie obrazajac, dziewczyny daja sie jej wciagac
hm, jak zobaczylam forum przez ostatnie dwa dni to zaniemowilam

ps.zreszta mnie to nie fascynuje, takie przegadywanki

a znalezc madra ,szczera osobe do rozmow w tym swiecie jak i realnym i wirtualnym to jak wygrac w totka, wiec to niemozliwe

szkoda, przeciez tyle jest madrych ludzi a nie dane jest im sie  odnalezc, czy to zlosliwosc losu czy fatum,hmm
zmykam chyba spac , rozmarzylam sie jak zwykle, pa

Re: ech glupia ty

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nazwa użytkownika
nazwa użytkownika napisał/a
wow, ale dajecie popalić, kropelka ze spluwą , wow, bojem siem
A czemu Wy tak mówicie Nazwo użytkownika? ;)
Jak się wkurzę to zrobię rozpierduchę
///////////////////////////////

Re: ech glupia ty

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Honey napisał/a
No dobra widzę,że nie wyduszę z Ciebie,nawet po cichu i pod groźbą ktoś Ty.
Trudno zatem zostaje przy domyśle.
A autora/kę zapytaj.

Hej, to byłem ja. Na tym forum nic się nie uchowa ;) Po rejestracji automatycznie przypisuje wcześniej napisane posty (niezalogowane) do danego konta (chyba po IP)

Re: ech glupia ty

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez KTOŚKA
Ktośka napisał/a
Głupia nie jestem i swój rozum mam. Fałszywym , niby to przyjaznym osobom mówię stanowczo NIE!!
Na czat nie wejdę choćbyście mnie tam siłą ciągnęli :P Zmieniajcie swe nicki i plujcie jeden na drugiego a potem wracajcie do starych nicków i udawajcie, że nie wiecie o co "kaman" :D :D

Ktoska, ale o co chodzi w tej Twojej kłótni z Mat...m na czacie? Właśnie chciałbym przy okazji z Tobą o tym porozmawiać