ja nie mogę, lothar to jest to co [wymoderowamo] a co widać w poszczególnych tytułach watków i taki ktoś domaga się dostępu do broni:(

ja nie mogę, lothar to jest to co [wymoderowamo] a co widać w poszczególnych tytułach watków i taki ktoś domaga się dostępu do broni:(

napisal na NA artykul o posiadaniu broni w panstewku pirenejskim Andorra i wkleil taka ilustrację
ps.czy po tym co on czy illum glosza jakikolwiek psycholog dalby im bron-chcę wierzyc, ze nie !!!

Re: ja nie mogę, lothar to jest czubek:)))

zatytulowana " andora veduta "
czyli panorama Andory
wpiszcie w google takie hasło, a wyskoczy ten obrazek lotha-Andory ale z Włoch :)))

Re: ja nie mogę, lothar to jest czubek:)))

czy ten [wymoderowano] ma pojęcie jak wyglada to pirenejskie państwo?
On wkleil widok liguryjskiego wybrzeza Wloch z miastem wloskim Andora

Re: ja nie mogę, lothar to jest czubek:)))

Re: ja nie mogę, lothar to jest czubek:)))

da®®io

loth, gdzie ty na tej mapie umiescisz w twojej Andorze takie piękne morskie wybrzeze jakie dales na tamtym swoim watku?

Re: ja nie mogę, lothar to jest czubek:)))

Ty [wymoderowano], nie znasz swiata, nie znasz ludzi-jestes odrealnionym trollem, pozerem udajacym wszystkowiedzacego "wielkiego mysliciela i filozofa " a jestes malym forumowym czlowieczkiem i to jest caly twój swiat TA ANDORA na twoim zdjęciu JEST KOŁO SAVONY WE WŁOSZECH NAD MORZEM ośmieszyles się totalnie

Re: ja nie mogę, lothar to jest czubek:)))

da®®io
https://www.e-wlochy.pl/urlop-wlochy/lato/wybrzeze-liguryjskie-123/andora-822
loth, to jest taki podroznik-ktory byl we Włochach ale pod Warszawą:)))
boi się swiata i innych ludzi ale w necie to jest pierwszy troll i stalker

Re: ja nie mogę, lothar to jest czubek:)))

da®®io

loth to jest ta pirenejska Andora i jesli tutaj się znajdziesz to sobie nie popływasz na łódeczce i nie pospiewasz szantów:)
1234