jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

Re: jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

Wenus
Darku, a co poradzisz jak ktoś się boi przyznać do samego siebie?
Dobry wieczór :)

Re: jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

no hej:) to ja Ci powiem " dzień dobry " :)))
http://www.youtube.com/watch?v=LjXwPeIYxjY&

Re: jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

Wenus
Do dnia to jeszcze daleko :)
Co tam słychać? Zajrzałam raz na Interię i chyba Cię widziałam:)

Re: jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

da®®io
byłaś tam gościem? pisałaś coś? ja mam tam awatar znany z początków z Atlantydy-piszę tam czasem-tak w swoim stylu:)

Re: jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

Wenus
Jakbyś kiedyś przechadzał się spacerkiem po forum i spotkał zadziorną Ligię to mogę to być ja ;)

Re: jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

da®®io
na spisie użytkowników forum " zadziornej Ligii " nie znalazłem-może pisałaś na głównej Interii? ale patrząc po tamtym Twoim nicku to pewnie byśmy się "dziobali" w myśl powiedzenia "kto się czubi ten się lubi "

Re: jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

Wenus
Szukaj nicku "Ligia", nie loguję się, czasem na Onecie też coś tam napiszę, ale pewnie tego nicku używa więcej osób.
12