kontynuacja sezonu piłkarskiego 2022/23

Re: Podsumowanie sezonu pilkarskiego 2022

da®®io
los jest niebywale przewrotny - Barcelona w jednej grupie LM z Bayernem - Roberta czeka trudna przeprawa bo większość kibiców z Monachium nie przyjmie go zbyt miło - zależy jak on uniesie tą atmosferę bo mecz ten może stać się prawdziwym sprawdzianem jego klasy jak i aktualnych możliwości

Re: Podsumowanie sezonu pilkarskiego 2022

MaryLou
No cóz, zniósł rózne szykany od wladz i kibiców Bayernu,odkad sie postawil....I te zniesie...Mnie to nie rajcuje. Ale jak widze,polskych kybycow jak najbardziej...Juz widze te zlosliwe usmieszki pod waskiem " hahaaaa...mamy satysfakcje,znow drewno sie posliznie"..Kocham ten polsky jad..../////
Wnuki docenią. Bo na zyjących nie licze,ze podziw okażą najgenialniejszemu polskiemu pilkarzowi wszechczasów. Ni etylko mnie to dziwi. Równiez cały swiat kpi z glupich polaczkow,ze nie widza kogo mają w narodzie. Ups,widza,ale ego maluczkiego .. nie pozwala przyznac...Zal mi takich ludzi.
PS. Raków walczy...może,moze...Choc mam w nosie Czestochowe z jej Maryja,to jak wygra pobije brawa:)

Re: Podsumowanie sezonu pilkarskiego 2022

da®®io
ci nasi pucharowicze nie zachwycają - już wiadomo, że Raków po porażce 0:2 będzie z Pragi wycofywać się rakiem a Lech prawdopodobnie ledwie wyciągnie remis z Luksemurgiem

Re: Podsumowanie sezonu pilkarskiego 2022

da®®io
Barcelona wygrywa 4:0 a Lewangoalski strzela 2 bramki

Re: Podsumowanie sezonu pilkarskiego 2022

da®®io
znamy grupę polską w eliminacjach do Euro 2024 -
Polska, Czechy, Albania, Mołdawia, Wyspy Owcze - Prawdziwa gra o awans zapewne rozegra się pomiędzy Polską a Czechami, chyba że wmiesza się w to Albania

Re: Podsumowanie sezonu pilkarskiego 2022

to 0:3 z Bayernem pokazuje, że to nie tak miało być - Robert miał w Bayernie " złoty róg " zaszczyty, uznanie, kasę, pomniki i szanse na dalsze rekordy, a teraz ostały jemu się jedynie Liga Europy z rozregulowaną Barcą i raczej tylko 3 mecze grupowe na Mundialu w Katarze

[...]

odnalazłem ten swój temat więc jest to okazja na kontynuację
- Remis 1:1 z Czechami zakończył nasze nadzieje na wyjście z grupy
- decydującym meczem o kolejności będzie Czechy - Mołdawia
- Albania ma pewny awans
nam pozostały trudne i niepewne baraże
ps. po meczu Czechy - Mołdawia 3:0 awansowali z grupy " pepiki "
a Polska chcąc awansować na to EURO będzie szarpać w pierwszym meczu z Estonią
123