kosz na Atlantydzie stał się subforum "ulotnej, wolnej nieocenzurowanej myśli"

Re: kosz na Atlantydzie stał się subforum "ulotnej, wolnej nieocenzurowanej myśli"

Wenus
Naprawdę Cię obchodzi co się tam dzieje? Mnie tam wszystko jedno jak mnie nie ma.

Re: kosz na Atlantydzie stał się subforum "ulotnej, wolnej nieocenzurowanej myśli"

da®®io
Minko, przed chwilą jakis troll stalkował mnie swoją wyimaginowaną chora wiedza niby na temat mojego profilu na FB, następnie napisał że na placu Wolności cos robiłem z psem, choc ja nie mam psa-wreszcie nie wytrzymałem i doprowadziłem, ze ten paszkwil trafił do kosza- ja nie pozwolę na takie prześladowania

Re: kosz na Atlantydzie stał się subforum "ulotnej, wolnej nieocenzurowanej myśli"

Wenus
Jakbyś tam nie zaglądał to by nikt nic nie pisał na Twój temat. A tak to dajesz pożywkę trollom.

Re: kosz na Atlantydzie stał się subforum "ulotnej, wolnej nieocenzurowanej myśli"

da®®io
przecież oni zaraz przypełzną tutaj bo to są takie insekty które jako anonimy czują się bezkarni-szuwar powinien tutaj zebrać grupę ludzi i chyba także założyć szlaban bo taki swobodny przepływ wiadomości jest niepożądany

Re: kosz na Atlantydzie stał się subforum "ulotnej, wolnej nieocenzurowanej myśli"

Perełka
Darrio,próbujesz usprawiedliwiać Serenity, co znaczy że masz o niej dobre zdanie. Ona na to nie zasługuje. Jest w pełni odpowiedzialna za wszystko, co napisała, zrobiła. Wspieranie się trollami, którzy nie są anonimami to też jej świadome działanie. Mnie totalnie rozczarowała.

Re: kosz na Atlantydzie stał się subforum "ulotnej, wolnej nieocenzurowanej myśli"

Perełka
Też mam swojego osobistego trolla jak ty "ba". Tak bardzo mnie nie lubi, że nie może się odkleić.

Re: kosz na Atlantydzie stał się subforum "ulotnej, wolnej nieocenzurowanej myśli"

Lwiczka9
Tak,dobrze powiedziane Perełko. Kazdy ma swojego trolla. Przyczepi sie takie jak g..o i nie moze sie odkleić. Pozdrawiam:)

Re: kosz na Atlantydzie stał się subforum "ulotnej, wolnej nieocenzurowanej myśli"

Perełka
Miło Cię zobaczyć Lwiczko. Dla takich osób jesteśmy zagrożeniem. No wiesz...przy Tobie taka osoba nie zaistnieje, więc musi niszczyć. Pozdrawiam.
12