Śliczne to serduszko:)

rozalka
Już mamy wystrój walentynkowy czy może chodzi o nastrój Szuwarkowy?
I dlaczego takie smutne? Przebite strzałą?
Proszę o szybkie wyjaśnienia:)

Re: Śliczne to serduszko:)

rozalka napisał/a
Już mamy wystrój walentynkowy czy może chodzi o nastrój Szuwarkowy?
I dlaczego takie smutne? Przebite strzałą?
Proszę o szybkie wyjaśnienia:)
Dzięki Rozalko — sam rysowałem ;) Zawsze myślałem, że jak serducho przebite jest strzałą, to znaczy, że jest szczęśliwe i zakochane — bo to przecież strzała amora w nie trafiła i od tego momentu rodzi się miłość. A serducho wrzuciłem tak przypadkowo, nawet nie pod kątem Walentynek (zrobiłem sobie kilka wersji nagłówka z różnymi znaczkami, akurat trafiło na serduszko przebite strzałą — cieszę się, że się podoba

Re: Śliczne to serduszko:)

rozalka
Jesteś bardzo zdolny, Szuwarku, jeśli to Twoje dzieło:) Budzi emocje:) A takie dzieła są bezcenne:)

Ilu ludzi, tyle skojarzeń:)
Mnie się takie serduszko przebite strzałą kojarzy z krwawiącym sercem, z miłością bez wzajemności:) Chociaż, może masz rację:) O wzajemność można zabiegać:)