mecze Reprezentacji U-20

mam na niego bilety i w czwartek idę na stadion Widzewa na godz.19:00

Re: mecz Reprezentacji U-20 Polska - Włochy

Re: mecz Reprezentacji U-20 Polska - Włochy

dla kibica piłkarskiego najważniejsze jest oglądanie bramek i dziś obejrzałem ich aż 3
a że wynik meczu Polska - Włochy brzmi 0:3 to trudno - to był mecz towarzyski i ta porażka może być przydatna w budowaniu naszej młodej drużyny na polski Mundial 2019

ten przeciwnik był za mocny na tym etapie budowania dryżyny polskiej
Rywalem Polaków byli Włosi, zespół złożony w dużej części
z wicemistrzów Europy do lat 19 z lipca bieżącego roku. Z 15
zawodników, którzy przegrali w finale z Portugalią, trener
Włochów na mecz z Polską zabrał aż 11. Część z
powołanych zawodników jest w kadrach takich zespołów jak
Juventus Turyn, Manchester United, AC Milan, AS Roma czy
Inter Mediolan. Większość występuje jednak w mniejszych
włoskich klubach

Re: mecz Reprezentacji U-20 Polska - Włochy

mecz był ciekawy - Włosi byli drużyną bardziej zgraną, lepszą technicznie i groźniejsza - wynik 0:3 sprawiedliwy - no może 1 bramka by się Polsce należała za kilka dobrych akcji za strzał w słupek i poprzeczkę ale to bylo za mało aby wygrać z tą silną drużyną włoską - ja jako kibic jestem zadowolony z uczestnictwa w tym widowisku

*https://widzew.com/-/u20-relacja-z-meczu-polska-wlochy
*https://m.sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/775588/reprezentacja-u-20-wloska-lekcja-dla-polakow-w-lodzi

Re: mecz Reprezentacji U-20 Polska - Włochy

da®®io
i prosze nie zarzucać mi ze gadam ze sobą bo tematy sportowe kieruję do Lwiczki z którą najlepiej mi się rozmawia w tej dziedzinie

Re: mecz Reprezentacji U-20 Polska - Włochy

Lwiczka9
Dziekuje darek..:) ups,Darek:))) Siła rzeczy weszlam tu intuicyjnie...chcialam przypomniec,ze moze dzis bedzie odwrotny wynik w meczu seniorskich reprezentacji:)))jasne,ze zartuje...buuuu...strach sie bac ..A moze nowy trener zaskoczy nas/:)Trzymajmy kciuki!
https://www.youtube.com/watch?v=yPqhBbSeCK8

Re: mecz Reprezentacji U-20 Polska - Włochy

da®®io
hej, wynik nie wyszedł, ale sam mecz był fajny-zaspiewałem hymn, pomachałem szlikiem i troche sobie pokrzyczałem - lubię atmosferę stadionu Widzewa:) - dzisiaj też przegramy 2:0 - tak to oceniam - zobaczymy

Re: mecz Reprezentacji U-20 Polska - Włochy

Lwiczka9
Nie bylo zle. Brzeczek i nowe rozdanie. Sorry,ale Kuba niech zagra jeszcze 102 gi mecz...i.......
12