może pozwiedzamy Hiszpanię wraz z kolarzami

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

Mary Lou
Dzięki. Jako przerywnik od obchodów wojny. Na szczęście
u nas dziś upal odpuści. Wykorzystałam sobotę i takiego cudownego zachodu słońca nad morzem nie widziałam dawno... Góry Andorry maja urok i Majka niech da czadu!

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

da®®io
mam troche lepszy humor bo wczoraj Widzewek wygral 3:1 z Rzeszowem - moze to sygnal na lepsza gre i poprawe miejsca w tabeli

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

Mary Lou
No to super!

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

etap9 w Pirenejach-Andorze byl ciekawy i emocjonujacy ale koncowy odbior zepsuła ulewa w koncowce - po ostatnim szarpnieciu wygral  malo znany Sloweniec Pogacar - Majka był 13 z pewnymi stratami - Liderem zostal Quintana ktory znow sie " odrodzil " a Majka spadl na 8 m-ce w generalce - jutro dzien przerwy

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

Mary Lou
Dzięki za koment i wyniki. Dzień miałam osowialy przez tą 2 wojnę.. A góry było ładnie widać?

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

da®®io
wyscig jedzie teraz po Kraju Baskow - w Bilbao po szaleńczej końcówce wygrał Belg Gilbert -
w klasyfikacji bez większych zmian

-panorama Bilbao

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

da®®io

na dzisiejszym " zębatym " etapie meta była na stromym forsownym podjeździe - Wygrała para Słoweńców, Majka przyjechal na 6 m-scu - teraz przez 3 etapy trasa będzie raczej płaska - a góry wrócą w następnym tygodniu

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

MaryLou
Domownik wybiera sie tam niedaleko..Chyba ze Majorka jest jednak dalej:)) Ja wole Pieniny:) Majka ok,ale niech sie bardziej postara. Nasi pilkarze tez bo na razie 0-1 do przerwy:(