może pozwiedzamy Hiszpanię wraz z kolarzami

może pozwiedzamy Hiszpanię wraz z kolarzami

jadąc po trasie kolarskiego Wyscigu Vuelta Espagna czyli wokół Hiszpanii wkleję tutaj kilka atrakcji turystycznych

długość trasy tego wyscigu
wynosi ok. 3270 km

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

o kolarstwie bedzie mało bo was to nie interesuje - wiec tylko napisze ze Michał Kwiatkowski od niedziieli jest liderem- brawo !!!

wyścig wystartował z Marbelli
na Wybrzeżu Costa del Sol

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

najwieksza atrakcją turystyczna blisko niedzielnej trasy kolarskiej była tzw. Droga Króla w Andaluzji w ok. Malagi
https://www.google.com/search?q=droga+krola

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

da®®io
Dzisiaj wyścig dotarł do Granady w której najsłynniejszym zabytkiem jest zespół pałacowy Alhambra

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

da®®io
trudny etap-dużo się działo-liderem nadal Kwiatkowski

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

hiena
Hej...pięknie byłam na Costa brawa i na wyspie...a teraz  chciałbym zobaczyć południe czyli...Grenade...Seville...Kordobę i wiele innych...

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

da®®io
ja w Hiszpanii jeszcze nie byłem i nie wiem czy kiedyś będę - moj brat był już w różnych rejonach tego kraju ze 3 razy i planuje jeszcze ze 2 wizyty żeby moc powiedziec ze poznał Hiszpanię - ja kiedys miałem plany byc na Wybrzezu Pomarańczy - Costa Azahar k.Walencji ale jakoś nie wyszło
1234 ... 7