na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Ma 71 lat i nie zamierza kończyć kariery piłkarskiej:

"71-letni piłkarz A-klasowej Odry Górzyca nie zamierza kończyć kariery

Pan Józef Zieliński jest piłkarzem Odry Górzyca - półamatorskiego klubu z A klasy (grupa: Gorzów Wielkopolski II). Zaczął kopać piłkę, kiedy tylko nauczył się chodzić. Jego wiek zdradza numer na koszulce (70), choć jest już nieaktualny, gdyż obecnie ma 71 lat. To budzi respekt na boisku i szacunek w szatni. Różnica wieku między nim, a większością piłkarzy to niemal pół wieku."

Cały artykuł <<--

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
awans do wyższej ligi ogromnie mnie cieszy, ale gra i wydarzenia wokół klubu juz nie - to jest trudny początek w trudnej lidze - w tym sezonie nie przewiduję awansu - dobry będzie mocny środek

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

MaryLou
No to gratulacje! Nie sledze az tak..Za to cieszy,ze wreszcie Brzeczykiewicz sie pokajal i rzekl,ze wykresla ze swego slownika slowo "jestem zadowolony". /po meczu z Holandia/...Co za sezon pilkarski w tym roku...///// Bez kibicow...Tyle chaosu i niekonsekwencji w calym swiecie....Skoczylabym na mecz Polski z Wlochami chyba w Gdansku...Na szczescie Lewy zrekompensowal..:)

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
ja uważam, ze w tych dwóch meczach LN Robert powinien grać bo to nie były mecze towarzyskie ale o stawkę i o punkty - Może z Lewym wyciągnęliby remis z Holandią Aktualnie to Milik z Piątkiem nic nie wnoszą do naszego ataku dlatego należy szukac innych napastnikow

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

MaryLou
Tez tak uwazam co do udzialu Lewego w tych meczach:) Obawiam sie teraz czy palma mu nie odbije...Bo Lewa juz tez przegiela....

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

w Widzewie koronowirus - 2 mecze przełożone na wiosnę - sezon jesienny zakończony na 13 miejscu z dorobkiem 19 pkt. co pokazuje, że była to trudna i mało satysfakcjonująca runda - może na wiosnę będzie lepiej gdy w drużynie dokonane zostaną nowe wartościowe transfery

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
byc może ten wątek bedę kontynuować dalej gdy Widzew wejdzie do strefy barażowej -na razie punktują i są na 7 miejscu - na awans raczej nie liczę, ale przynajmniej dobrą grą niech zgłoszą do tego aspiracje

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
na tvp sport oglądam powtórkę meczu z Ligi Mistrzow 1996 Widzew - Borussia Dortmund - piękny mecz, piękny remis 2:2 - byłem na tym meczu - stałem na trybunie za tą bramką na którą Widzew strzelił 2 gole - Ps.ten mecz obowiazkowo powinni obejrzeć teraźniejsi bardzo przeciętni pilkarzyki Widzewa  zeby zrozumieli co oznacza gra w barwach tego klubu
1 ... 567891011 ... 19