najciekawszy wątek na tym forum to kosz

refleksja na temat forum
Reszta to nuda. Jak sie rozwinie temat biegania perełki za szuwarkiem, to też bedzie nieżle, ale pod warunkiem , że ona go w koncu do łózka ząciagnie. Szuwarek jeszcze się broni, ale ja kibicuje perełce.

Re: najciekawszy wątek na tym forum to kosz

diablica
Witaj, tak popieram, nudy tutaj straszne.
Ja bym chciała aby w końcu perła tego szuwara zaciągnela do alkowy, może przestałaby opisywać nasza wizjonerka życia innych forumowiczów. Stara się bardzo,ale szuwar to zatwardzialy   facio, jak wojcieszek boi się o swoje klejnoty hihi. Ale kibicuje jej, mimo że są z innej bajki, bo ona z księżyca a on z Marsa hihi a podobno na tym forum nie wolno się zakochiwac - taki ma być regulamin, czyżby jakieś przykre doświadczenia admina?

Re: najciekawszy wątek na tym forum to kosz

refleksja na temat forum
Perełka jest zdeterminowana, podchodzi go z kazdej mozliwej strony, ale on z kolei robi uniki, jak zawodowy bokser. Będe kibicowac perełce, moze go chociaz raz trafi.

Re: najciekawszy wątek na tym forum to kosz

diablica
Czyli kobieta gotowa na wszystko! Szuwar, a obserwuję go na przestrzeni lat,  za takimi nie przepada , stąd te waleczne uniki. ale szuwar to kobieciarz, wolny duch, nie zna pojęcia lolajnosci czy wierności, ale im kibicuje i trzymam piastki hihi

Re: najciekawszy wątek na tym forum to kosz

refleksja na temat forum
A, to tak nie ma. Przepada, nie przepada, trzeba brać, co jest.

Re: najciekawszy wątek na tym forum to kosz

diablica
Ooo to to trzeba powiedzieć Szuwarowi hihi. Niech bierze perełke, Niech ona hihi użyję tych swoch czarów i  będzie wesele ,bo  czasem czekając na miłość, omija nas tyle cudownych ludzi.

Re: najciekawszy wątek na tym forum to kosz

refleksja na temat forum
Nic nie trzeba mu mówić, trzeba go tylko zachęcić. Skoro szuwarek nie jest lojalny, znaczy szuka przygody na raz. Jeśli perełce wystarczy raz, to powinna pokazać kawałek pupy , albo nogi, to w zupełności wystarczy na takiego szuwarka.

Re: najciekawszy wątek na tym forum to kosz

diablica
Niestałymi mężczyznami nie warto sobie zawracać głowy, a tym bardziej  cokolwiek  siebie pokazywać, no daj spokój.  Myślę, że żadna kobieta nie przepada za flirciarzami.  Nie wiem, czy warto z uwagi na dobro perełki zachęcać szuwara. Tak po namysle niech lepiej marzy o rewolucji czy zbawia świat. Jestem okrutna odmawiam mu miłośći!
1234 ... 6