no i teraz mleko się wylało i zmarnowało

no i teraz mleko się wylało i zmarnowało

da®®io
na trasie Warszawa-Szczecin w ok.Bydgoszczy wywaliła sie na zakręcie drogi cysterna z mlekiem

Re: no i teraz mleko się wylało i zmarnowało

wylalo sie 23 tony mleka-droga była zablokowana
na przeszlo 2 godziny

Re: no i teraz mleko się wylało i zmarnowało

na trasie Warszawa-Szczecin w ok.Bydgoszczy wywaliła sie na zakręcie drogi cysterna z mlekiem

"Teraz do emerytury będę pracował "gratis" - przewiduje kierowca rozpaczając nad rozlanym mlekiem 😔

Zawsze się zastanawiam, jak można przewrócić taki kolos, ale
na zakręcie, to faktycznie możliwe.

Re: no i teraz mleko się wylało i zmarnowało

da®®io
a jeszcze nie wiadomo, czy jako kierowca nie wysmiewal sie z tego czekoladowego wypadku, twierdzac ze jemu takie cos nigdy sie nie przydarzy, a tu masz cysterna na boku

Re: no i teraz mleko się wylało i zmarnowało

Nawet nie przypuszczasz Jolu jakie to "proste" . Ciagnik siodlowy to ciagnik (krotki) i dluga naczepa zawieszona na "siodle" i zapezpieczona bolcem. Kiedy ciagnik wykona np. manewr (by ominac zepsute auto czy inne zagrozenie) kierownica prawo, lewo, prawo przy szybkosci 80 km/h to kola ciagnika skrecaja, ale naczepa wali prosto z ciezarwn 20 ton! (inercja) Nazywa sie to zlamaniem skladu i prawie zawsze konczy sie wywrotka
Wiem, bo to akurat "moja robota" . Moja firma pomaga spedycjom i kurierom w problemach na terenie zachodniej europy.

Re: no i teraz mleko się wylało i zmarnowało

Jola
Kpt.Wojtek napisał/a
[...]

Z Tirami podobnie Kapitanie?
Zawsze obawiam się ich na trasie.

Re: no i teraz mleko się wylało i zmarnowało

Kpt.Wojtek
Ciagnik siodlowy z naczepa to wlasnie taki wielki "TIR" .

Re: no i teraz mleko się wylało i zmarnowało

tifani
Ciekawe dlaczego samochód nie był ubezpieczony?