od wczoraj do " obiegu " trafił ...

nowy banknot okoliczościowo-kolekcjonerski z Paderewskim o nominale 19 złotych

https://www.google.com/search?q=banknot+o+nominale+19+zl&

Re: od wczoraj do obiegu trafił ...

da®®io
wyprodukowano takich banknotów ok.50 000 szt. i jest to " okaz kolekcjonerski " warty 4-ro / 5-cio krotność ceny nominalnej

Re: od wczoraj do obiegu trafił ...

da®®io
zapewne kolekcjonerzy i kombinatorzy na nim się obłowią - podobno juz dzisiaj na Alegro cena jego doszła do 200 zł i byc może jeszcze wzrośnie

Re: od wczoraj do obiegu trafił ...

Dzięki za ciekawostkę. Zerknąłem na Allegro i ceny za ten banknot kolekcjonerski faktycznie są wysokie. Zaczynają się od 186,5 zł (razem z dostawą) - więc niezła przebitka. Jeden ze sprzedawców oferuje nawet paczkę 100 szt. za 18 500,00 zł.