orla perć

Re: orla perć

da®®io
napisałem to szczerze i od serca, a skasowałem bo nie chciałem żeby to widniało - ale dobrze, że to jeszcze przeczytałaś

Re: orla perć

miseczkowa
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sielanka
ludzie ale wy macie problemy... wszedzie widzicie prowokacje itd... strach o cokolwiek zapytac bo zaraz ktos inteligentny bedzie szukal problemu na sile... sielanka szuka informacji i wcale nie jest nigdzie napisane ze wybiera sie za tydzien wiec odpusccie. Ja szykujac sie do skoku ze spadochronem informacji szukalam przez pol roku zanim sie zdecydowalam i nikt nie pisal mi ze prowokuje..

a co do odpowiedzi na pytanie.. Orla perć łatwa nie jest ale wszystko zalezy od waszej kondycji zaangazowania i wiedzy na jej temat. Na necie faktycznie jest masa informacji jednak polecam czytac tylko te sprawdzone info  np tu [mod] i nie słuchaj osób takich jak te nademna ktore szukaja sensacji. Gratuluje wyboru i dobrze ze chcecie sie dobrze przygotowac zanim wyruszycie na wyprawe. Pozdrawiam :)

Re: orla perć

da®®io
a u mnie gdy widzę podpisy od czapy to zapala mi się lampka ostrzegawcza- bo co ma oznaczać podpis " sielanka " czy " miseczkowa " ? czy wy wstydzicie sie swoich imion? - zarzucasz nam ostrożnośc na prowokacje, a ty czego się obawiasz, że tak się kamuflujesz?

Re: orla perć

miseczkowa
Na imie mam Michalina - miśka, miska, mówią miseczkowa wiec taki mam nick.. w czym widzisz problem? Na forum nie jest nigdzie napisane ze nick ma byc kojarzony do imienia !

Re: orla perć

da®®io
witaj Michalino - moje imię Darek - przybrałaś dość osobliwy podpis więc to skomentowałem i teraz wzajemną prezentację uważam za dokonaną:) milego dnia

Re: orla perć

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez miseczkowa
To nie ludzie mogą mieć problem tylko "sielanka" gdyby się ewentualnie wybrała na tę wyprawę.

Re: orla perć

Mariolla zmieniła się w Michalinę ;)

Re: orla perć

da®®io
ja tam nie będę wnikać kto jest kto - mnie przebieranki nie bawią, a co do szlakow tatrzańskich to podobno GOPR już sukcesywnie je zamyka z uwagi na zagrożenia lawinowo oblodzeniowe
123