poczta walentynkowa

Re: poczta walentynkowa

hehe napisał/a
Marcin przeczytałeś walentynkowego maila od dario?
A co, zazdrosny jesteś ? (hehe)

Re: poczta walentynkowa

Marcin, przeczytaj ode mnie maila
Przeczytałem, dzięki Dario za informację :)

Re: poczta walentynkowa

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez wróżka Indygo
wróżka Indygo napisał/a
Kiedyś czytałam, że Walentynki wymyślono dla  podkręcenia sprzedaży, bo zbyt długa była przerwa między Świętami Bożego Narodzenia a Wielkanocą. Kupcy tak bardzo odczuwali pustki w kieszeni, że musieli stworzyć coś, co przyniesie im kasę i postanowili zarobić na zakochanych. Walentynki mają więc podobne podstawy jak japońskie święto czekolady.  Niemniej przypominają o zakochaniu i miłości, wnoszą dobrą energię i wszystko w kształcie serduszek.
Darku dużo miłości takiej, która jest za darmo.
Dlatego ja nie lubię tych wszystkich sztucznie napędzanych, komercyjnych świąt. A kochać się, celebrować miłość i zakochanie można przecież codziennie...

Re: poczta walentynkowa

Ta wersja jest fajna:

Re: poczta walentynkowa

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez wróżka Indygo
wróżka Indygo napisał/a
Ps. Śniła mi się Basia Kurdej -Szatan w kolorze turkusowym.

PS. Ładna ta Basia Szatan... ;)