prokuratoboners

Re: Strefa "no-go" - uważaj na siebie...

Sprawdzone
Nie chodzi o żaden regulamin ale o prawdę. Dobrze wiesz,ze wszędzie kłamstwo i manipulacja zależy kto komu służy. Wciskanie kitu ,kłamstwa na Atlantydzie to chleb powszedni. Pontoniarzu kieckę zrzuć. Jak tam twoja rodzinka ? Wszystkich wprowadziłeś do koryta? Znasz takie przysłowie -najgorzej jak z dzida " pan" cham panem nigdy nie będzie.. Owinoles się tylko w złoty papierek i nic więcej w środku cuchnie.
Aluzje na Atlantydzie są nadto widoczne. Tylko niedorozwinięty umysłowo by nie zauważył . Mnie interesuje sprawa niedokończona  filmowania i umieszczania w necie . Dzięki szuw za ostrzeżenie . Aż tak się boicie?

Re: Strefa "no-go" - uważaj na siebie...

Sprawdzone
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sprawdzone
Szuw nie sądziłam ,że tyle zwyrodnialców i sprzedawczykow było i jest wokoło . Pod różnymi nikami od onetu , logowani dno dna  i cała Atlantyda i pomyśleć ,że co niektórzy piastują stanowiska i chwalą się wyższym wykształceniem . Taki psychol , erotoman sukienkowy  w realu kreuje się na inteligenta a to dno.
Elaborat mozna napisać ale nie warto tutaj poświęcać swój czas na takie dna , realnie też nie. W kraju nigdy nie będzie dobrze , nigdy  i to widać coraz wyraźniej .

Re: Strefa "no-go" - uważaj na siebie...

Użytkowniku "Sprawdzone" - przeniosłem Twoje komentarze do forumowej strefy "no-go", ponieważ wiele z nich łamie zasady tego forum, głównie chodzi o pomówienia i niesprawdzone informacje:

Na forum zabronione jest:

2.5. Na forum nie wolno publikować danych osobowych oraz niesprawdzonych informacji o innych użytkownikach. Chodzi o informacje pochodzące ze świata realnego, jak i tego forumowego. Niestety jest to dość popularne na forum, gdy na przykład przypisujemy jakiś anonimowy nick innej osobie.

Re: Strefa "no-go" - uważaj na siebie...

Sprawdzone
Jesteś następnym manipulatorem , jak ci z Atlantydy . Niczym się nie różnisz. Wiele kreacji i nic więcej.

Re: Strefa "no-go" - uważaj na siebie...

Sprawdzone
Nie sprawdzone?  Inwigilacja i podsłuchy,audiovideo nie sprawdzone? Ty masz czelność kreować się na nieskazitelnego? Na onecie opis obdzierania kotki ze skóry i zadeptywanie glanami wojskowymi to nie twoje dzieło? Przy czym pisaliście szyfrem, amigoland robi to do dzisiaj zwierzaczki,pogoda,itp Będę dążyć do sprawdzenia wszystkich .Wszystkich.

Re: Strefa "no-go" - uważaj na siebie...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sprawdzone
Dlaczego manipulatorem? Przypisujesz różne rzeczy forumowiczom, a to jest przecież oczywiste, że nikt z nas nie jest w stanie zweryfikować takich "sprawdzonych" informacji. Jako administrator forum chyba powinienem dbać, aby nikt nie poczuł się pomówionym? :)

PS. Za nieskazitelnego to ja się nie uważam, ponieważ nic nie jest tylko białe lub czarne, ale nie prowadzę przecież podsłuchów i inwigilacji...