"Zawsze mam rację..."

Re: "Zawsze mam rację..."

Kpt.Wojtek napisał/a
Dla ciebie darrio wszyscy sa i beda napastliwi. Popatrz ile osob odeszlo z tego forum jak zaczales nas szufladkowac.
Odrobina samokrytyki by sie przydala;)

Hejka Kapitano! :)

Rozmowy tego rodzaju nie mają sensu.
Darek dawno przesadził, i zdania nie zmieni, bo on zawsze ma rację! :)):D
Wg niego, to większość się myli i powinna dostosować.
Osobliwy przypadeczek! :)))

Re: "Zawsze mam rację..."

przeciez ty takze jestes napastliwy,  moze inaczej ale tez - porownujesz obsesyjne mnie przesladowanie przez s. do tego ze czasem przeniose cos do jakiej szuflady - zachowuj facet troche proporcji co do tych spraw - wy wszyscy macie potrzebe wlazenia innym na leb - a ja sobie na to nie pozwole - kazdemu powiem co mnie w nim nie pasuje - i olewam to co o mnie myslicie
Chciales to masz.  Tak jestem napastliwy i nie pogodze sie z prawicowo-nazionalistyczna propaganda na wyspie. Jednak jedynym ratunkiem na tych "prawiczkow" jest IGNOR! To male zamkniete i nic nie znaczace forum i nie ma zadnego wplywu na to co sie dzieje w kraju. Zauwaz, ze jak brak tam twoich komentarzy to polityczne watki topia sie w swoim mule.
Wystarczy, ze sie pojawiasz a juz "trzech niezlomnych trolli/terrorow" i zdegustowana zaczynaja zyc tylko dla ciebie, a Sylwia choc pewnie i nie jest bardzo za nimi to przyklasnac musi.
Po jaka cholere tam leziesz? Nikt cie nawet nie wspomina. Prowokacje zaczynaja sie dopiero od twoich komentarzy.

Proporcje to staram sie zachowac i pisalem co mi tu na multi w twojej moderacji nie pasi i na leb ci nie bede wlazil. Sam jednak widzisz co sie stalo z uczestnikami. Jola ci powiedziala, ze pewnie jak bedziesz tu pisal sam to bedziesz wreszcie szczesliwy bo sobie wszystko posegregujesz.. nie wiem czy ci tego zyczyc.

Twoj problem jest taki, ze olewasz co inni o tobie mysla a wpierniczasz sie tam gdzie nikt cie nie zaprasza, a wrecz nie jeden raz cie wygnal!

Przeciez piszesz na innych forach np.(interia) potrzebna ci Atlantyda?

Re: "Zawsze mam rację..."

Jola napisał/a
[...]

Witam i pozdrawiam
Swiete Slowa Jolu!

Uuuuffff...

Re: "Zawsze mam rację..."

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
i tu sie mylisz, bo ja dzisiaj tam weszlem bo mnie lola podjezyla, wywolywala mnie i obrazala wiec jej dalem odpor - oni tak to wszystko manipuluja ze jesli tam nie jestes na biezaco to nie dojdziesz przyczyn jakiegos mojego wpisu - tam gdzie teraz jada na sputnika byly moje 3 wpisy - wiec nie gadaj ze tam wchodze dla awantur bo ja ci oswiadczam, ze bywam tam celach ripostowych - wiesz, ze tylko dzisiaj skasowali mi tam 15 wpisow wiec nie dziw sie mojemu pod.cur.vieniu

Re: "Zawsze mam rację..."

Kpt.Wojtek
Oni prowokuja, ty jak ta cma... a licznik im bije:DDD

Re: "Zawsze mam rację..."

to setenity jatrzy do tych awantur - i ona do tego daży kasujac moje wpisy - ona moze sobie administrowac swoim przedszkolem a nie mna - w moich oczach ona stracila wszystko i nie pozwole zeby jakas slunska baba robila mi czarny wizerunek

[...]

wiem o tym, ale ja takich potwarzy im nie odpuszczam wiec " show must go on "

Re: "Zawsze mam rację..."

da®®io
zobacz kpt. jak oni tam manipuluja - usuneli twoj wpis pod szowinistą drapakiem tylko dlatego zeby po moim komentarzu nie bylo sladu - podoba ci się to?
12