rozgrywki 2.ligowe 2018

Re: ruszyły nowe rozgrywki ligowe 2018

da®®io
trener nie daje druzynie wypaśc z rytmu meczowego i zaraz po powrocie z Katowic zaplanował mecz z Tomaszowem który byl tym nagroźniejszym rywalem w poprzedniej lidze
" Widzew Łódź – Lechia Tomaszów Mazowiecki 1:0 (0:0)
Kilkanaście godzin po wygranej z Rozwojem Katowice,
widzewiaków czekało kolejne starcie. W sparingu zmierzyli się
oni ze swoim niedawnym rywalem z III ligi, Lechią Tomaszów
Mazowiecki."

Re: ruszyły nowe rozgrywki ligowe 2018

dzisiaj już nie było tak do końca superowo bo z Pruszkowem padł remis 1:1, a szkoda bo właśnie ja na tym meczu byłem ponieważ odłożyło się ok.900 biletów z puli kibiców gości którzy zrezygnowali z grupowego przyjazdu

i mimo wakacji w tę sobotę było 16 821. widzów
- ten 1 to ja:)

Re: ruszyły nowe rozgrywki ligowe 2018

Mecz był dość emocjonujący i Widzew powinien go wygrać, były 2 strzały w poprzeczkę i 2-ie petardy z daleka ale zostało tylko 1:1 i jeszcze mamy lidera, ale robi się ciasno

https://youtu.be/_I3vOPqTi5w

Re: ruszyły nowe rozgrywki ligowe 2018

a tak wygląda prawie to samo ujęcie stadionu
- w dzień i nocą

moje miejsce było k.litery E

Re: ruszyły nowe rozgrywki ligowe 2018

Mecz był dość emocjonujący i Widzew powinien go wygrać, były 2 strzały w poprzeczkę i 2-ie petardy z daleka ale zostało tylko 1:1 i jeszcze mamy lidera, ale robi się ciasno
I dobrze że ciasno , ciekawiej będzie przez to ;)

PS: Fajne focie

Re: ruszyły nowe rozgrywki ligowe 2018

da®®io
mało kto wie, ale Widzew stał się profesjonalną firmą i to mimo że to na razie II liga - Klub ma sprzedaż karnetów, własny sklep klubowy, swoją telewizję na subskrybcje, własną Młodzieżową Akademie Piłkarską, Miejski Stadion i Miejski Ośrodek Treningowy,  coraz bardziej znaczący sponsoring - i nowe włane piwo na czeskim browarze " Robotnicze 1910 " po 4zł za butelkę-jeszcze go nie próbowałem, bo na razie ciężko go dostać bo kibice wykupują chyba na zapas

Re: ruszyły nowe rozgrywki ligowe 2018

Ryo2
ATy nie wrzucałeś tu kiedyś aby puszek piwa "widzewiak"? Myslałem że to ono jest tym klubowym
No ale imponująco klub działa. Niech zawitają do ekstraklasy bo szkoda ich na niższe ligi ;)

Re: ruszyły nowe rozgrywki ligowe 2018

da®®io
tamto piwo " widzewiak mocny " był w ofercie klubu w dawnych czasach gdy bylismy jeszcze w ekstraklasie, a sponsorem była firma browarnicza, ale to skonczyło się gdy sponsor się wycofał po degradacjach-ale teraz gdy wznosimy się powrócono do tego pomysłu ponieważ klub wie że marka piwa klubowego  jest reklamą działającą w obie strony i dla niego jak i sponsora
123456